آمادگی دستگاه های اجرایی آبادان برای تحقق فرصتهای شغلی

با توجه به اعلام آمادگی همه دستگاه های اجرایی و مشارکت بخش خصوصی تعداد ۸ هزار و ۳۱۰ فرصت شغلی تعهد شده آبادان در سال جاری محقق خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران موسوی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان ضمن اشاره به تعهد ۸ هزار و ۳۱۰ فرصت شغلی آبادان در سال جاری گفت: با توجه به اعلام آمادگی تمامی دستگاه های ومشارکت بخش خصوصی و همچنین پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این تعداد فرصت شغلی از سوی ۲۶ دستگاه اجرایی محقق می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۵۰ خانوار در نوبت اداره بهزیستی آبادان به منظور قرار گرفتن تحت پوشش بهزیستی هستند اظهار داشت: امیدواریم تا افراد تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام(ره) آبادان نیز بدون در نظر گرفتن سقف از تسهیلات اشتغال زایی بهره مند می شوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان خاطر نشان کرد: همچنین صندوق در امام رضا(ع) آبادان نیز متعهد شده است تا ۷۰۰فرصت شغلی را با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی ایجاد کند.

*هزینه های درمانی استان اصفهان بیش از ۳۴۰ میلیارد تومان است

در ادامه عطایی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان با اشاره به هزینه های درمانی مستقیم و غیر مستقیم در سال جاری گفت: هزینه های درمانی مستقیم و غیرمستقیم قابل مشاهده فقط برروی کاغذ طی سال ۹۰ در استان اصفهان بیش از ۳۴۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: در حوزه کمیسیون های پزشکی و طب کار در سال گذشته متقاضیان بیمه های خاص تأمین در استان اصفهان ۶۹ هزار و ۲۷۱ نفر آمار معاینه شدگان این کمیسیون ها بوده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان خاطر نشان کرد: طی این مدت تعداد خانواده های متقاضیان بیمه های خاص ۳۳ هزار و ۲۸۷ نفر بوده است./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.