آمادگی روحی و جسمی ملی پوشان در سطح بسیار عالی است

۰۹اردیبهشت،

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ششمین مرحله اردوی آمادگی ملی پوشان در کسب آمادگی روحی و جسمی را بسیار عالی برشمرد.

محمدرضا دستیار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در رقابت های پاراآسیایی مالزی به مصاف حریفان خود خواهد رفت. تاکنون شش مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشته ایم.

وی افزود: با توجه به این که در ششمین اردو فیلم مسابقه پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن پخش شد ملی پوشان کشورمان تمرینات خود را با جدیت بیشتری دنبال کردند. این مرحله اردو آمادگی روحی و جسمی بسکتبالیست ها را به سطح بسیار عالی رساند.

دستیار ادامه داد: تمرینات تیم ملی به منظور آمادگی رقابت های پاراآسیایی جوانان مالزی که آبان ماه سال جاری برگزار می گردد پیش بینی شده و پیش از آن رقابت های انتخابی مسابقات جهانی را نیز در پیش رو داریم که خردادماه در کشور تایلند برگزار می گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این رقابت های انتخابی که بین شش کشور آسیایی برگزار می گردد تیم های ژاپن، استرالیا، مالزی، تایلند، ایران و عراق حضور دارند که از بین آنها ۳ تیم به عنوان نمایندگان آسیا برای حضور در رقابت های جهانی ترکیه در سال ۲۰۲۴ برگزیده می شوند./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.