آمادگی مراکز معاینه فنی برای تابستان

فروردین ۱۴۰۳

 آمادگی مراکز معاینه فنی برای تابستان

آمادگی مراکز معاینه فنی برای تابستان

ممتازنیوز: مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران با بیان اینکه همه مراکز برای خدمات رسانی به شهروندان همزمان با آغاز سفرهای تابستانه در آمادگی کامل می باشند گفت: انتظار می رود علاوه بر نظارت دقیق بر معاینه فنی خودروهای شخصی، پلیس راهور از خروج خودروهای مسافربری فاقد معاینه فنی از ترمینال های مسافربری نیز جلوگیری کنند.

رضوی با بیان این مطلب اظهار کرد: در ایام نوروز با معاینه فنی ۴ اتوبوس بین راهی متاسفانه شاهد آن بودیم که هر ۴ اتوبوس در تست ترمز مردود شدند و این موضوع ضرورت توجه و نظارت ویژه بر معاینه فنی این خودروها را گوشزد می کند.
وی ادامه داد: متاسافنه نقص قنی خودروها یکی از عوامل اصلی تصادفات رانندگی در جاده های کشور است که چنانچه دارندگان خودروها خود را موظف به مراجعه مراکز معاینه فنی بدانند به طور حتم میزان تصادفات نیز کاهش خواهد یافت.
رضوی تصریح کرد: اتوبوس های مسافربری ده ها سرنشین دارند و باید نظارت ویژه ای بر ایمنی این خودروها صورت گیرد.
وی ادامه افزود: نیروهای پلیس راهور برای تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی در ۳۵ نقطه شهر تهران مستقر شده‌اند اما متاسفانه همچنان میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی یک پنجم ظرفیت مراکز است و روزانه تنها حدود هزار ۴۰۰ تا هزار و ۵۰۰ خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه می کنند.
مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروها تهران در پایان تاکید کرد: امید است شهروندان پیش از هرچیز معاینه فنی را تضمین کننده ایمنی خودرو و سلامتی خود و خانواده شان بدانند و احتمال حوادث و سوانح رانندگی را برای خود و خانواده شان به حداقل کاهش دهند.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.