آمادگی مشورتی مجلس برای انتخاب وزیر بهداشت دولت تازه

۰۱ تیرماه ۱۳،
ممتاز نیوز : سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از آمادگی اعضای این کمیسیون در مجلس برای مشورت به دولت تازه جهت انتخاب وزیر بهداشت خبر داد.

دکتر محمد حسین قربانی در گفت‌وگو با تسنیم، در تشریح چگونگی اقدامات کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای انتخاب وزیر بهداشت دولت تازه اظهار داشت: این حق دولت تازه حجه السلام روحانی است که برای انتخاب وزرای کابینه خود به خصوص در زمینه انتخاب وزیر بهداشت تازه اشخاص مختلفی را در نظر داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز براساس وظایف ذاتی خود این آمادگی را دارد که به دولت تازه برای انتخاب وزیر بهداشت راهنمایی و مشورت لازم را انجام دهد زیرا هماهنگی مجلس با دولت در روند اجرای قوانین بسیار می‌تواند تاثیر گذار باشد که این مقوله در حوزه سلامت نقش خود را بیشتر می‌تواند نشان دهد.

دکتر قربانی خاطرنشان کرد: به هر حال یکی از عوامل مهم توسعه کشورها وجود انسان‌های سالم آن کشورها است و باید مجلس و دولت در حوزه سلامت دست به دست هم گام بر دارند و ما نیز برای هر گونه تحکیم و یاری دولت تازه به خصوص در زمینه بودجه‌ها اعلام آمادگی می‌کنیم و امیدواریم دولت حجه السلام روحانی گام‌های خوبی را در این زمینه بر دارد.

در حال حاضر پس از انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب حجه السلام روحانی به عنوان برگزیده ملت، رایزنی و گمانه زنی‌ها برای تعیین تکلیف کرسی‌های کابینه دولت یازدهم علی الخصوص در حوزه سلامت و انتخاب وزیر بهداشت بسیار جدی شده است و گمانه‌زنی‌ها برای سیزدهمین سکاندار وزارت بهداشت پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بین اسامی چون دکتر مسعود پزشکیان، دکتر سیدمحمود طباطبایی، دکتر رضا ملک‌زاده، دکتر علیرضا زالی، دکتر علیرضا مرندی و دکتر صلاح‌الدین دلشاد را شاهد هستیم.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.