آمار ثبت نام قطعی فراخوان جذب هیات علمی نوبت شهریور ۹۱ به ۲۵ هزار نفر رسید

ˈمحمدرضا مردانیˈ روز چهارشنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: درحالیکه یک روز به اتمام مهلت ثبت نام متقاضیان جذب هیات علمی نوبت شهریور ماه ۹۱ باقی مانده است، متاسفانه سه هزار و ۴۰۰ نفر از ثبت نام کنندگان این فرآیند، اولویت های خود را تعیین و انتخاب نکرده اند.

وی با بیان آنکه تاکنون ۲۱ هزار و ۶۰۰ داوطلب پس از ثبت نام نهایی، اولویت های انتخابی خود را در تقاضانامه الکترونیکی درج کرده اند، به داوطلبانی که اولویت های خود را انتخاب نکرده اند توصیه کرد، هرچه سریعتر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته جذب هیات علمی اقدام کنند.

براساس ضوابط موجود، هر متقاضی می تواند تا سه اولویت انتخاب کند و دارندگان شرایط استعدادهای درخشان و اعضای بنیاد ملی نخبگان می توانند یک انتخاب بیشتر داشته باشند که دو اولویت آن به صورت آموزشی و دو اولویت به صورت پژوهشی خواهد بود.

مهلت ثبت نام متقاضیان جذب هیات علمی فراخوان شهریور ماه ۹۱ از حدود یک ماه قبل آغاز شده و ساعت ۲۴ امشب – ۲۰ مهر ماه – به عنوان آخرین مهلت ثبت نام درنظر گرفته شده است.

یک منبع مطلع در مرکز جذب وزارت علوم به خبرنگار ایرنا گفت که اعضای هیات مرکزی جذب هیات علمی، نظر مساعدی برای تمدید مجدد مهلت ثبت نام ندارند و احتمال تمدید بسیار ضعیف است.

فراهنگ ** ۱۰۵۵ ** ۱۰۷۱

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.