آمار و رقم پروژه‌های خیرساز در حوزه آموزش عالی/۳دانشگاه‌ دارای بیشترین پروژه خیرساز

۰۹ام بهمن ،

2-823.jpg

رییس کمیته خیرین آموزش عالی کشور با اشاره به تشکیل کمیته خیرین وزارت علوم در سال ۹۰، گفت: بر اساس آمار موجود در حال حاضر حدود ۲۱۲ نفر خیر آموزش عالی و ۲۳ نفر واقف در حوزه آموزش عالی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر علی‌ اکبر متکان صبح امروز در نشست «چهارمین اجلاس روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه، پارک‌های علم و فناوری و مراکز آموزشی تحقیقاتی» با اشاره به ۱۲۵ پروژه دانشگاهی در ۴۰۰ هزار مترمربع که توسط خیرین در دست احداث و یا بهره‌برداری است، گفت: دو پروژه مسجد دانشگاه صنعتی سیرجان و سالن ورزشی دانشگاه کاشان با مشارکت خیرین در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

معاون مالی و اداری وزارت علوم اضافه کرد: همچنین در دهه فجر ۲۶۵ هزار مترمربع پروژه در حوزه آموزش عالی افتتاح خواهد شد.

دکتر متکان با بیان اینکه مبلغ کل اعتباراتی که خیرین در حوزه آموزش عالی اختصاص داده‌اند، تا کنون ۱۹۰ میلیارد تومان بوده است که دانشگاه کاشان با ۴۰ میلیارد تومان در رتبه اول قرار دارد، گفت: همچنین سال قبل ۱۷ پروژه آموزش عالی در حوزه خیرین افتتاح شد که شش میلیارد تومان آن را وزارت علوم سرمایه‌گذاری کرده است.

به گفته رییس کمیته خیرین آموزش عالی کشور، دانشگاه‌های کاشان، شهید بهشتی و ولیعصر رفسنجان به ترتیب بیشترین فعالیت خیرین در حوزه آموزش عالی را به خود اختصاص می‌دهند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.