آمار یحیی و امیر قبل از دربی ؛ هر دو بی شکست

۳۰م دیماه ،

گل: خبرها فوتبال ایران : فوتبال آنلاین : باید دید آیا یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی شکست‌ناپذیر بودن‌شان را در دربی هم تکرار خواهند کرد .

به گزارش فوتبال آنلاین آنچه یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی در این هفته‌های پیش از دربی از سر گذرانده‌اند، تفاوتی با هم ندارد. هر دو بدون شکست‌اند و صاحب ۳ پیروزی.
یحیی از آن روزی که بر جای سرمربی نشست تا همین امروز، هیچ شکستی را تجربه نکرده و از این ۵ بازی ۱۷ امتیاز گرفته. پیروزی ۶ گله برابر ملوان و صعود به یک‌چهارم نهایی جام حذفی آغاز سرمربیگری او در پرسپولیس بود و بعد از آن، پرسپولیس و یحیی‌ گل‌محمدی در تهران با صنعت نفت آبادان ۲- ۲ کرده و یک امتیاز گرفتند. پیروزی ۲ – صفر برابر فجرسپاسی در شیراز، تساوی بدون گل در زمین صبا و یک پیروزی یک گله خانگی برابر داماش دیگر نتایجی است که سرخ‌ها با گل‌محمدی رقم زده‌اند. ۱۱ گل زده و ۲ گل خورده هم دیگر آماری است که تا اینجای کار و از روزهای سرمربیگری یحیی گل‌محمدی به‌جا مانده. 

حال آن‌که در طرف مقابل، استقلال در ۵ بازی اخیر خود در لیگ ۶ گل زده و تنها یکی خورده است. پیش از این بازی‌ها البته استقلال با یک گل هم گهر را در جام حذفی شکست داده بود. تیم قلعه‌نویی با یک بازی بیشتر در لیگ نسبت به پرسپولیسی که بازی‌اش با گهر به تاخیر افتاده، صاحب ۴ پیروزی است و ۲ مساوی؛ بی‌آن‌که شکست خورده باشد. استقلال در بندرعباس با دو گل آلومینیوم را برده، یک گل به سایپا زده و با همان هم برنده شده و مس را هم در تهران شکست داده است. بازی‌هایش در زمین ذوب‌آهن و ملوان هم بدون گل به آخر رسیده است.

باید دید آیا یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی شکست‌ناپذیر بودن‌شان را در دربی هم تکرار خواهند کرد یا این‌که این رکورد در تقابل پرسپولیس و استقلال شکسته خواهد شد. 


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.