آمریکایی‌ها در حال ورود به عرصه بازی با آتشی می باشند که سرا‌پایشان را خواهد گرفت

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تهدید آمریکا برای حمله به سوریه گفت: آمریکایی‌ها در حال ورود به عرصه بازی با آتش می باشند، مطمئنا این آتش سرا‌پایشان را خواهد گرفت که مطمئنا رژیم غاصب صهیونیستی نیز در آن خواهد سوخت.

“منصور حقیقت‌پور” نماینده اردبیل، سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ادعای آمریکا مبنی بر حمله به سوریه گفت: ما این حرکت و اقدام آمریکا را به جد محکوم می‌کنیم و معتقدیم که این اقدامات نقض آشکار حقوق ملت سوریه است.
 
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در حال ورود به عرصه بازی با آتش می باشند و مطمئنا این آتش سرا پایشان را خواهد گرفت که مطمئنا رژیم غاصب صهیونیستی نیز در آن خواهد سوخت.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این سوال که در صورت انجام این کار از سوی غرب متحدان سوریه چه مواضعی را اتخاذ خواهند کرد، اظهار داشت: مطمئنا اینگونه نیست که غربی‌ها بتوانند با موشک و یا راه‌های دیگر سوریه را بمباران کرده و متحدان سوریه، حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین آرام بنشینند.
 
نماینده اردبیل تصریح کرد: قطعا اگر چنین اتفاقی بیفتد در زمان مناسب پاسخ آن‌ها را خواهند داد و این مسئله دلیلی است براینکه غربی‌ها تحمل کرده و عاقلانه‌تر رفتار کنند.
 
وی در پایان خاطر‌نشان کرد: راه حل سوریه نظامی نیست بلکه دیپلماتیک است، مردم سوریه باید در تعیین سرنوشت خود دخیل باشد و بهتر است کشورهای مدعی وارد مسائل سوریه نشوند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.