آمریکا برای ادامه حیات خود مجبور به نوسازی نظامی‌ است

عضو کمیسیون‌امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی‌مجلس گفت: آمریکا برای حفظ حیات و ادامه بقا خود باید همواره دست به نوسازی ابزار و ادوات نظامی خود بزند.

احمد بخشایشی نماینده مردم اردستان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه آمریکا برای حفظ بقا خود همواره باید دست به نوسازی نظامی بزند، اظهار داشت: آمریکا برای ادامه حیات و حفظ جایگاه خود به عنوان یک مستکبر و مزدور نظامی باید هر از چند گاهی ابزار و ادوات نظامی خود را به‌روز کند چراکه این کشور اقتدارش را در سلاح‌های جنگی خود می‌بیند.

وی تصریح کرد: ایالات متحده برای اینکه بتواند به انواع و اقسام ادوات نظامی دسترسی داشته باشد به هیچ عنوان عضو کنوانسیون‌های جهانی نمی‌شود اما بسیار علاقه دارد کشورهای جهان سوم زیر نظر سازمان‌های بین‌المللی فعالیت کنند چرا که این سازمان‌ها ابزار دست خود مستکبران هستند.

عضو کمیسیون‌امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی‌مجلس خاطرنشان کرد: آمریکا خود را ملزم به احکام هیچ سازمان و نهاد بین‌المللی نمی‌داند اما همواره سعی کرده از طریق مجامع بین‌المللی برای دیگر کشورها محدودیت ایجاد کند به همین خاطر همواره شاهد عملکرد دوگانه آمریکا در صحنه سیاست جهانی برای تامین منافعش هستیم.

گفتنی است؛ آمریکا هم‌اکنون در حال نوسازی بمب‌های خود بوده و این امر در حالی اتفاق می‌افتد که انتخابات ریاست جمهوری که بزرگترین پدیده سیاسی این کشور به حساب می‌آید تا چندی دیگر برگزار می‌شود.  


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.