آمریکا و رژیم صهیونیستی جرأت رویارویی نظامی با ایران را ندارند

۰۷م اسفند ،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:‌ آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال گزینه نظامی علیه ایران نیستند چرا که جرأت و توان رویارویی نظامی با ایران را ندارند و یقین دارند که اقدام نظامی علیه ایران قطعا به زیان آنها تمام خواهد شد.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران،‌ ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعای غرب مبنی بر بی‌اثربودن تحریم‌های اعمال‌شده علیه ایران گفت:‌ آمریکا، رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا بر این مسئله واقف‌ند که تشدید تحریم‌ها تاثیری بر اراده و خواست ملت ایران ندارد.
 
وی در ادامه افزود: ملت ایران با پیروی از تدابیر رهبر معظم انقلاب ثابت کردند که آمریکا و غرب نمی‌توانند برای آنها تعیین تکلیف کنند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: غرب و رژیم صهیونیستی به این موضوع اعتراف کرده‌اند که تحریم‌های اعمال‌شده علیه ملت ایران نتیجه مورد نظر آنان را درپی نداشته و به همین سبب در پی یافتن راه دیگری می باشند.  
 
کوثری در پایان اظهار داشت:‌ به نظر من آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال گزینه نظامی نیستند زیرا جرأت و توان رویارویی نظامی با ایران را ندارند زیرا مطمئن می باشند که گزینه نظامی به زیان آنها تمام خواهد شد. 

گفتنی است بنیامین نتانیاهو اول‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به بی‌اثربودن تحریم ایران مجدداً بر ترسیم خط قرمز در مواجهه با ایران تاکید کرده و اظهار داشت: “حداکثر تا بهار یا تابستان سال آینده، ایران آمادگی لازم برای ساخت سلاح هسته‌ای را خواهد یافت. این موضوع به منزله عبور ایران از خط قرمز بوده و زمینه حمله نظامی مشترک اسرائیل و آمریکا به ایران را فراهم می‌سازد”.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.