آمریکا در آینده پاسخگوی اعمال تروریستی منافقین باشد

دبیر سیاسی اتحادیه اول دانشگاه آزاد با بیان اینکه آمریکا از این به بعد باید پاسخگوی اعمال تروریستی منافقین باشد، گفت: حمایت آمریکا از منافقین بیشترین ضرر را برای این کشور در پی دارد. چرا که از این به بعد عواقب اعمال تروریستی این گروهک مستقیما به آمریکایی‌ها برگشته و وجهه بین‌المللی این کشور را بیش از پیش زیر سوال خواهد برد.

امیر محمد مسجدی دبیر سیاسی اتحادیه اول دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به خروج نام منافقین از لیست گروه‌های تروریستی توسط دولت آمریکا اظهار داشت: مسئولان آمریکایی بگویند که آیا حمله به سخنگوی وزارت خارجه ایران در نیویورک و حمله وقیحانه به سفارت ایران در فرانسه که توسط منافقین صورت گرفت، جزو اعمال تروریستی محسوب نمی‌شود؟

وی با بیان این که دولت آمریکا با چنین عملی راه فراری را برای منافقین گشوده است افزود: آمریکا با خارج کردن منافقین از لیست تروریستی قصد ضربه زدن به کشوری را دارد که باعث بیداری اسلامی شده، اما تجربه ثابت کرده که نمی‌توانند کار زیادی علیه جمهوری اسلامی انجام دهند.

این فعال دانشجویی  در پایان خاطر نشان کرد: حمایت آمریکا از منافقین بیشترین ضرر را برای این کشور در پی دارد. چرا که از این به بعد عواقب اعمال تروریستی این گروهک مستقیما به آمریکایی‌ها برگشته و جهه بین‌المللی این کشور را بیش از پیش زیر سوال خواهد برد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.