آمریکا سیاست بی اعتنایی به سران رژیم صهیونیستی را پیش گرفته است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: دولتمردان آمریکا از عواقب سخت و سنگین حمله نظامی به ایران آگاهند و از این رو سیاست بی‌اعتنایی به سران رژیم صهیونیستی را پیش گرفته‌اند.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اختلاف نظر اوباما با نتانیاهو بر سر حمله نظامی به ایران گفت: با توجه به ساختار سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی که در درون به دو بخش افراطی گرا و جنگ طلب تقسیم می‌شود، همیشه این اختلاف نظر بین آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی درباره مسائل خاورمیانه وجود داشته است.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی برای بهبود بخشیدن به موقعیت شوم و پوشالی خود در منطقه  حمله نظامی را بهترین راه حل برابر فرار از نابودی دانسته و به خوبی می داند که ایران محور مقاومت در منطقه را تقویت می‌کند.

کنعانی مقدم تصریح کرد: آمریکایی‌ها به دنبال نتیجه گرفتن از مسئله سوریه هستند و اگر موفق به اعمال قدرت در سوریه نشوند عملا رژیم غاصب صهیونیستی در یک حلقه محاصره قرار گرفته و به نابودی‌ نزدیک‌تر خواهد شد.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی می‌خواهد با فشار بر آمریکا این کشور را به جنگ با ایران وارد کرده و از آن برای بهبود موقعیت پوشالی خود سود برده اما دولتمردان آمریکا نیز از عواقب سخت و سنگین حمله نظامی به ایران به خوبی آگاهند و از این رو سیاست بی‌اعتنایی به سران رژیم صهیونیستی را  پیش گرفته‌اند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.