آموزش امنیت کودک در منطقه ۴

دبیر کمیته راهبری جامعه ایمن منطقه ۴ گفت: کمیته راهبردی جامعه ایمن منطقه با همکاری سرای محله کاظم آباد اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی ایمنی کودک برای والدین کودکان زیر ۵ سال کرد.

به گزارش گروه اجتماعیممتازنیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، حسن عرفانیان ضمن بیان این مطلب افزود: این کارگاه با موضوع امنیت روانی خانواده و تاثیر آن بر ایمنی کودکان در جامعه (پیش نیاز مجموعه کارگاههای آموزشی ایمنی کودک) برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی والدین به نقش خود در آمادگی کودکان برای ورود به اجتماع، عدم ثبات عاطفی خانواده و کم توجهی پدر و مادر به کودک و ناهنجاری های جامعه آشنا شدند.

در ادامه سمانه زمانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ تصریح کرد: به منظور غنی سازی فرهنگ شهروندی و ارتقا سطح مشارکت شهروندان بر پایه گسترش فعالیتهای آموزشی محور واحد آموزش شهروندی اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۴ اقدام به برپایی ایستگاه سیار آموزش شهروندی در بوستان های این ناحیه کرد.

زمانی خاطر نشان کرد: در این ایستگاه ها ۸۰۰ بسته و بروشور آموزشی با موضوعات و عملکردهای مختلف ادارات شهرداری بین شهروندان توزیع شد./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.