آموزش بافت موی آبشاری + راهنمای تصویری

۱۵اردیبهشت،

برای آنکه تاثیر واقعی بافت آبشاری را به دست آورید بهتر است از بالای سر بافت را آغاز کنید تا به طور واقعی موهایتان به صورت آبشاری و متمایل به پایین به نظر برسد.

ممتازنیوز: برای آنکه تاثیر واقعی بافت آبشاری را به دست آورید بهتر است از بالای سر بافت را آغاز کنید تا به طور واقعی موهایتان به صورت آبشاری و متمایل به پایین به نظر برسد.

برای آغاز ۱ تا ۲ اینچ بخش از موهای جلوی سر را به سه قسمت تقسیم کنید.

 سپس آغاز به بافت کلاسیک فرانسوی کرده و همچنان که مشغول بافت مو میباشید به عقب سر پیش می روید به گزارش ممتازنیوز بخش های بیشتری از مو را گرفته و ببافید.این کار را تا حدود ۳ اینچ ادامه دهید ، البته این میزان بستگی به آن دارد که در کدام قسمت سر می خواهید آبشار جاری شود. بهتر است بافت مو را از دسته موی سمت راست آغاز کنید

اکنون برای آغاز تاثیر آبشاری، در طول بافت دسته موی سمت راست را کاملا رها کنید . سپس از با انگشتانتان قسمت کوچک تازهی از مو را در نزدیکی موی رها شده انتخاب کنید.

این فرایند را برای هر مرحله که مو را رها می کنید، ادامه دهید و با انگشتان به آرامی موها را بکشید تا بافت شما محکم شود. 

 به محض آنکه به قسمت دیگر سر رسیدید، به گزارش ممتازنیوز انتهای آن را با یک کش همرنگ مو ویا با تکه ای مو که به دور انتهای بافت می پیچید، محکم کنید.

 اگر شما دو بافت آشاری در هر طرف سر ایجاد کرده اید، آن دو را در پشت سر به هم وصل کنید، به این صورت که می توان آن دو را به شکل بافت کلاسیک، انتهای هر دو را تا انتها بافته و با کش آن را ببندید.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. maryam:

    خیلی خوب بود.ممنون

  2. jojoo:

    سلاااااااااااااااام خیلی بد بود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.