آموزش رایگان موتورسواری در پایتخت

آموزش رایگان موتورسواری در پایتخت

عصر خودرو : جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: از سال گذشته به طور مداوم به علاقه‌مندان موتور سوار آموزش موتور سواری داده می‌شود.

به نقل از باشگاه خبرنگاران سرهنگ بذر افشان ، با اعلام این خبر افزود: هر هفته چهارشنبه‌ها همه در مرکز راهنمایی و رانندگی تهران و هم در مناطق که زیر نظر شهرداری است آموزش موتور سواری داده می‌شود.
وی در ادامه در خصوص استفاده کلاه ایمنی موتور سواران در پایتخت بیان کرد: بین ۶۵ تا ۷۰ درصد موتور سواران در پایتخت از کلاه ایمنی استفاده می‌کنند.
سرهنگ بذرافشان اذعان کرد: از ابتدای سال موتور سیکلت‌های زیادی توقیف شده که در همین راستا موتور سواران متخلف نیز در این دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: قبل از اجلاس، نیروها در بزرگراه‌ها تقویت و افزایش یافته است که این امر به دلیل تخلفات حادثه ساز و برخورد با موتورسواران متخلف است که در همین راستا دو تیم محسوس و نامحسوس نیروها تقویت یافتند.
گفتنی است، در بزرگراه‌ها بیشتر تخلفات حرکات نمایشی، سبقت غیر مجاز، سرعت غیر مجاز است که این موارد از تخلفات حادثه ساز هستند.

چهارشنبه ۱۵ شهریور   ۱۲:۳۶


منبع:عصرخودرو

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علی:

    سلام،این کاربسیارارزنده وباارزشه وکمک زیاده به بهبود کیفیت موتورسواران درسطح شهرمیکنه
    من یه سوال داشتم ممنون میشم اگه جواب بدین،میخواستم بدونم برای کسانی که میخوان گواهینامه بگیرن هم این کارو انجام میدین واگه جوابتون مثبت نیست میخواستم بدونم که درنظر دارین در آینده انجام بدین یانه،یعنی مثل آموزشگاه رانندگی برای ماشین ،برای موتور هم این کارو انجام بدین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.