آموزش طب سنتی به پزشکان خانواده و بهورزان

۲۰خردادماه،

معاون طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آماده شدن بسته های آموزشی تدابیر طب سنتی ایران و دارونامه برای بهورزان خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر محمود خدادوست با اعلام این خبر گفت: بسته های آموزشی مخصوص بهورزها و بازنگری دارونامه بهورزان با رویکرد طب سنتی ایرانی اسلامی آماده تحویل به معانت بهداشتی است که پس از انجام اصلاحات در کارگروه مشترک معاونت طب سنتی و معاونت بهداشتی وارد سیستم آموزش بهورزان می گردد.

وی با بیان این که بسته آموزشی مجازی کوتاه مدت پزشکان خانواده در زمینه طب سنتی نیز هفته آینده تحویل معاونت بهداشتی خواهد شد، افزود: این بسته پس از نهایی شدن در کارگروه مشترک، به مجموعه آموزشی پزشکان خانواده اضافه می گردد.

دکتر خدادوست تصریح کرد: در بحث دارونامه طب سنتی ایران برای بهورزان و پزشکان خانواده، کارگروه مشترکی با سازمان غذا و دارو تشکیل شده و به زودی تمهیدات ورود آن به نظام سلامت و مراکز بهداشتی و درمان نهایی خواهد شد.

معاون طب سنتی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: بسته خدمات و داروهای طب سنتی و گیاهی به دبیرخانه شورای عالی بیمه تحویل شده تا پس از تصویب تحت پوشش بیمه قرار بگیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.