آموزش و پرورش برای هر وضعیتی در شروع سال تحصیلی جدید آماده است

ایسنا/خراسان شمالی وزیر آموزش و پرورش از آمادگی این وزارتخانه برای هر وضعیتی در شروع سال تحصیلی خبر داد.

محسن حاجی میرزایی طی سفر به خراسان شمالی در تاریخ ۲۸ خرداد ماه در جمع خبرنگاران ، با اشاره به اینکه وضعیت شیوع ویروس کرونادر آینده امکان پذیر نیست، اظهارکرد: بر همین اساس خود را برای شرایط آینده آماده کرده ایم و اگر قرار باشد که برخی از ایام سال که دانش آموزان حضور داشته باشند و چه حضور نداشته باشند، آمادگی کسب کرده ایم.

وی افزود: حتی آمادگی های لازم نیز فراهم شده است که چه درس هایی در دوره حضوری دانش آموزان در کلاس های درس و چه درس هایی در بستر فضای مجازی آموزش داده شود.

حاجی میرزایی ادامه داد: اگر ناگزیر باشیم کلاس ها را محدودتر کنیم، برای این امر نیز آمادگی های لازم کسب شده است.

وی در ارتباط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دانش آموزان نیز بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در کتاب های درسی دیده شده است و این چنین نیست که چیزی از کتاب های درسی حذف شده باشد و هیچ چیزی حذف نشده است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش جایگاه ویژه ای در احیاء ارزش های دینی، انقلابی و اسلامی دارد و در سند تحول بنیادین مهمترین مقوله ما تربیت انسان ها در وجوه مختلف اعتقادی، فرهنگی، اخلاقی، عبادی، سیاسی و اجتماعی است.

وی تاکیدکرد: در ۱۳ آبان و هشت سال دفاع مقدس دانش آموزان نقش مهمی را ایفا کرده اند، بطوریکه این وزارتخانه دارای ۳۶ هزار دانش آموز و چهار هزار معلم شهید است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.