آموزش گام به گام تولید ماری‌ جوانا برای فارسی زبانان + عکس

سوداگران مرگ در آخرین حربه خود برای افزایش مصرف مواد مخدر در بین جوانان و کسب سود سرشار، آخرین روش های کاشت و نگهداری گیاهان مخدر را در دستور کار قرار داده و سعی می‌کنند در وبلاگ‌های مختلف به آموزش کاشت گیاهان مخدر حتی در گلدان! پرداخته اند.

به گزارش ممتازنیوز ،پس از بحران شیشه! که موجب مصرف شدید این روانگردان در بین جوانان شد و آسیب های فراوانی را نیز به همراه داشت، هنوز هم قانون جدید مبارزه با مواد مخدر و اعدام تولیدکنندگان و توزیع کنندگان شیشه به طور کامل اجرا نمی شود. مدتها از آخرین نشست خبری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گذشته اما مدیران ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز عملاً فعالیت پررنگی نداشته اند.

در سایه سکوت مدیران مبارزه با اعتیاد، این روزها سوداگران مرگ دست به تبلیغ آشکار تهیه مواد مخدر در فضای مجازی زده اند. برخی اخبار غیر رسمی از افزایش کشت شاهدانه در باغچه ها و فضای سبز خانه ها و حتی گلدان‌های کوچک در آپارتمان‌های شهر دارد. برخی وبلاگها انواع و اقسام روشهای کاشت و نگهداری گیاهان مخدر را به همراه گزارش تصویری منتشر کرده اند.

در سایه بی توجهی و سکوت رسانه ها و بی توجهی نهادهای ذیربط ، همچنان نام ایرانیان در کشورهای شرق آسیا با شیشه عجین شده و علیرغم تصویب قانون جدید مبارزه با مواد مخدر هنوز هم قاچاقچیان مواد مخدر با اغفال جوانان آنان را به زندان‌های طویل المدت در مالزی، تایلند و سنگاپور می فرستند.

گیاه شاه‌دانه (Cannabis) قرن‌ها براى مصارف صنعتى و طبى و به خاطر اثرات روانگردان یا برانگیختگى ذهنى حاصل از آن کشت مى‌شده است. اگر از سر شاخه‏ هاى به گل نشسته گیاه ماده چسبنده‏اى به نام رزین که در حال ترشح است جمع ‏آورى و خشک شود، در واقع حشیش به دست آمده است. این گیاه در آمریکاى شمالى به نام ماری‏جوانا یا چرس، در انگلیس به گراس، در هندوستان بنگه و گنجا، در خاور نزدیک و خاورمیانه حشیش و غیره شهرت دارد.


BarackObama.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.