آموزش ۳۲۰ هزار مددجوی بهزیستی/خروج سالانه ۱۰ درصد از جامعه هدف بهزیستی از چرخه حمایتی

۲۰م آذر ،

رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: براساس تفاهم نامه ای که میان سازمان بهزیستی کشور و سازمان فنی و حرفه ای منعقد شد ۳۲۰ هزار مددجوی تحت پوشش این سازمان مورد آموزش های مهارتی قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، از امضای تفاهم نامه میان سازمان بهزیستی و سازمان فنی و حرفه ای کشور که عصر امروز در سالن کنفرانس سازمان بهزیستی کشور منعقد شد دکتر همایون هاشمی با تاکید بر اینکه مکلف هستیم سالانه ۱۰ درصد از جامعه هدف سازمان بهزیستی را با توانمندسازی از چرخه حمایتی خارج کنیم افزود: در این زمینه اتاق فکر سازمان بهزیستی کارهای خوب و مطلوبی را براساس وضعیت جامعه هدف سازمان بهزیستی برای اشتغال این قشر انجام داده است.
وی در خصوص شعار “هر مددجو یک مهارت”و “هر خانواده یک شغل” یادآور شد: معلولان تحت حمایت سازمان بهزیستی براساس وضعیت جسمی که دارند مشاغل خاصی باید برای آنها در حوزه مهارت آموزی تعریف شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور در خصوص تفاهم نامه همکاری میان این سازمان و سازمان فنی و حرفه ای خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه ۸ ماده دارد که کارآفرینی،توانمندسازی،ارتقاء سطح مهارت های شغلی،تسهیلات و صدور مجوز از جمله مواد آن می باشند.
گفتنی است: مهارت آموزی برای جامعه هدف سازمان بهزیستی رایگان خواهد بود./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.