“آمین خواهیم گفت” در انتظار مساعدت “رجبی فروتن”

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

سامان سالور گفت: مسعود رجبی فروتن قول های مساعدی در جهت صدور پروانه نمایش “آمین خواهیم گفت” داده است.

سامان سالور، کارگردان فیلم سینمایی “آمین خواهیم گفت” در خصوص اکران فیلمش به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ؛ گفت: فیلم سینمایی “آمین خواهیم گفت” فیلمی است که از وزارت ارشاد پروانه ساخت دریافت کرده و در سی امین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده و با بازخوردهای خوبی هم روبه رو شد، اما در حال حاضر علت مخالفت دوستان را در جهت صدور پروانه نمایش نمی دانم.
وی افزود: زمان فیلم ۹۰ دقیقه است که طبق نظر مسئولان باید ۲۲ دقیقه آن حذف شود و به طور قطع از فیلم چیزی نخواهد ماند.
سالور اظهار داشت: طبق صحبتهایی که با مسعود رجبی فروتن سخنگو و مدیر کل حوزه ریاست و روابط امور بین الملل سازمان سینمایی در خصوص حل شدن مسائل فیلم در یک برنامه زنده رادیویی داشتم، وی قول های مساعدی در جهت صدور پروانه نمایش داد که امیدوارم به زودی تحقق یابد.
وی در خصوص کناره گیری بعضی از فیلم سازان از عرصه سینما، تصریح کرد: در حال حاضر سینما حال و روز خوبی ندارد و شرایط عدم صدور پروانه نمایش هم خود معضلی شده که فیلم سازان تصمیم به کناره گیری از این عرصه را گرفتند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به مخالفت بعضی مسئولان در جهت عدم اکران و صدور پروانه نمایش می توان گفت: زمان بهترین داور در جهت حل مسائل و مشکلات موجود است، این بهترین درسی است که در مدت زمان فعالیت در عرصه سینما آموختم./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.