آنتن رومیزی کوچک برای تقویت شبکه‌های موبایلی ساخته شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت اریکسون توضیح داده است که دستگاه Radio Dot System حتی در امکانی که آنتن‌دهی وجود ندارد، هم دسترسی کامل کاربران را به شبکه‌های مخابراتی فراهم می‌آورد.
 
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، این سیستم رادیویی هوشمند که برای قرار گرفتن روی میز طراحی شده است، با نام Ericsson Radio Dot System شناخته می‌شود و به زودی در بازار جهانی فروخته خواهد شد.
 
شرکت اریکسون از ساخت سیستم رادیویی قابل‌حملی خبر داده که به اندازه کف دست انسان ساخته شده است و می‌تواند از تمام شبکه‌های ارتباطی موجود در فضای بسته پشتیبانی کند.
 
این دستگاه ۳۰۰ گرم وزن دارد و در نتیجه دو سال تحقیق و بررسی محققان شرکت مخابراتی اریکسون ساخته شده و برای آن ۱۴حق امتیاز تازه به ثبت رسیده است.
 
این محصول قابلیت‌هایی را ارایه می‌دهد که به نقل از شرکت سازنده سیستم آنتن‌دهی در دستگاه‌های موبایلی را که امکان دسترسی کاربران به شبکه‌های مخابراتی را فراهم می‌کند، به طور کامل متحول خواهد کرد.
 
این آنتن‌ها که در دستگا‌ه‌های موبایلی کار گذاشته می‌شوند، امکان اتصال کاربر در هر نقطه با ایستگاه‌های مخابراتی را فعال می‌کنند. اما شرکت اریکسون توضیح داده است که دستگاه Radio Dot System حتی در امکانی که آنتن‌دهی وجود ندارد هم دسترسی کامل کاربران را به شبکه‌های مخابراتی فراهم می‌آورد.
 
شرکت اریکسون توضیح داد که این دستگاه هم‌اکنون از سوی شرکت مخابراتی AT&T آمریکا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و به زودی آن را در اختیار تمام اپراتورها می‌گذارد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.