آنچه دختران جوان و پیر مردها باید بدانند!

۴ م دیماه ،

در زندگی انسان ها بسیار مهم است که مثانه عملکرد طبیعی خودش را داشته باشد و شما زمانی باید به دستشویی بروید که مثانه تان به شما علامت داده باشد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مگ نیوز، مراجعه بسیار به دستشویی و خالی کردن مثانه به دفعات بسیار  به عقیده مردم سبب بهبود عملکرد کلیه ها می گردد. اما برعکس سبب می گردد که ما به سرعت در طول روز احساس ادرار کنیم.

اگر حتی بعد از علامت دادن مثانه ادرار را تخلیه نکنیم سبب می گردد مثانه قدرت عضلانی خود را از دست بدهد در چنین وضعیتی ابتلا به مثانه و عفونت دستگاه تناسلی بالا می رود.

دختران جوان و پیر مرد ها بیشتر از سایر گروه های سنی با مشکل مجرای ادراری روبرو می شوند و مواد زائد سمی بدن خود را به موقع تخلیه نمی کنند به همین سبب ابتلا به بیماری های مثانه در دختران جوان و پیرمرد ها بسیار بسیار است.

گفتنی است، حتماً زمانی که مثانه پر شد باید به دستشویی رفت و این اصلاً به این معنی نیست که باید صبر کرد تا مثانه حتماً پر شود و این رفتار به ما ضرر می رساند و اگر هنگام علامت دادن مثانه ادرار را تخلیه نکنیم مثانه قدرت اشباع خود را از دست می دهد.

جوانان باید بدانند اگر می  خواهند مثانه ای سالم داشته باشند هر روز باید حدود ۱٫۵ الی ۲ لیتر آب نوشید و مصرف نوشیدنی های حاوی کافئین مثل چای و قهوه و نوشابه های انرژی زا را به حداقل رساند و جوانان و پیر مردها نسبت به سایر اشخاص باید ورزش های مخصوص لگن را انجام دهند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.