آنچه در جلسه نمایندگان با روحانی گذشت؛ اعلام اسامی کابینه در روز تحلیف

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نمایندگان در دیدار با رئیس جمهور منتخب دغدغه‌های کشور را مطرح کردند، گفت: دکتر روحانی به احتمال بسیار اسامی اعضای کابینه را در روز تحلیف اعلام خواهد کرد.

خانه ملت نوشت: رمضانعلی سبحانی‌فر در تشریح دیدار نمایندگان مجلس و رئیس جمهور منتخب گفت: تعدادی از اعتدال‌گرایان مجلس نهم درخواست دیدار با دکتر روحانی را مطرح کرده بودند که قرار ملاقات برای امروز تنظیم شد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس در دیدار با رئیس جمهور منتخب دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات کشور و راه‌کارهای مورد نظر خود برای گذار از این مشکلات مطرح کردند.

وی با اعلام اینکه مباحث مطرح شده میان نمایندگان و رئیس جمهور منتخب حول مسائل اقتصادی و بین المللی بود،ادامه داد: رئیس جمهور منتخب ضمن تشکر از حضور نمایندگان در این جلسه، بر این موضوع تاکید داشت که راه‌ گذار از مشکلات با اجماع میان سه قوه و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس و رئیس جمهور منتخب در این جلسه بر ادامه اینگونه جلسات تاکید داشتند، گفت: به سبب زمان کوتاهی که تا مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب در مجلس باقی مانده امکان برگزاری جلسات در آینده نزدیک وجود ندارد، اما رئیس جمهور منتخب در این جلسه اعلام کرده‌اند تمام تلاش خود را برای اعلام اسامی اعضای کابینه در روز تحلیف به کار خواهد بست.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.