آنچه که آمریکا به عنوان گزینه نظامی روی میز یاد می‌کند یک بلوف است

فروردین ۱۴۰۳

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا می‌داند در صورت کوچکترین اشتباه نظامی در مورد ایران بیشترین خسارات تاریخی را به چشم خود خواهد دید و آنچه که آمریکایی‌ها به عنوان گزینه نظامی روی میز از آن یاد می‌کنند یک بلوف است؛ آنها از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران مطلع می باشند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید طهرانی‌مقدم و یارانش در جمع خبرنگاران گفت: اقدامات شهید طهرانی‌مقدم و همراهانش سبب شد ابرقدرت‌های دیروز و امروز توان هیچگونه اقدامی نظامی در مورد ایران نداشته باشند.
 
وی تأکید کرد: آنچه که آمریکایی‌ها به عنوان گزینه نظامی روی میز از آن یاد می‌کنند یک بلوف است؛ آنها از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران مطلع می باشند.
 
وی ادامه داد: کوچکترین اشتباه نظامی در مورد ایران سبب می‌شود آمریکایی‌ها بیشترین خسارت تاریخی را به چشم خود ملاحظه کنند. بسیاری از امکانات آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانشان در منطقه و خارج از منطقه در تیررس ایران است.

 جزایری با تأکید بر اینکه آنچه که رئیس‌جمهور آمریکا در مورد گزینه نظامی برای ایران مطرح کرده یک دروغ بزرگ و بلوف نظامی است و ما این را از برکت بسیجیان داریم.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.