آوارگی و سرگردانی اصحاب رسانه در نخستین نمایشگاه رسانه‌های گردشگری – اخبار اجتماعی

کاش فقط مشکل تأخیر مراسم افتتاحیه بود، اکثر غرفه‌داران مخصوصاً اصحاب رسانه با مشکل مکان برپایی غرفه روبه‌رو بودند. محل استقرار نامعلوم بود. تا ساعت ۱۲ بالاخره به اصحاب رسانه اعلام کرداند غرفه‌هایشان در حال آماده شدن است اما در چه مکانی؟! محلی که دور از چشم بازدیدکنندگان و در نقطه‌ای نامشخص قرار گرفته بود که نه در شأن اصحاب رسانه بود و نه در منظر مردم. در واقع فقط این نمایشگاه عنوان رسانه را یدک می‌کشید و تعداد اندک اصحاب رسانه‌ای که در آنجا حضور داشته‌اند بسیار ناراضی بودند. کلاً می‌توان گفت این نمایشگاه، نمایشگاه گردشگری و تغذیه نام داشت تا رسانه.
سؤالی که بیشتر ذهن غرفه‌داران را به خود مشغول کرده بود، عدم حضور مسئولین در این نمایشگاه بود چرا که تعداد اندک‌شماری مسئول در آنجا به چشم می‌خورد. اکثر مسئولین در مکانی دیگر و به دور از این محل در کاخ دیگری به نام سعدآباد حضور یافته بودند و گویا هر خبری بود در آنجا بود و در نمایشگاه رسانه‌های گردشگری که در کاخ نیاوران برگزار می‌شد، تنها خبری که بود،‌ تبلیغ چند رستوران و آژانس‌های مسافرتی بود و در کل کاش در این میان مسئولان برگزارکننده این نمایشگاه به جای پرداختن به کمیت کار کمی هم به کیفیت برگزاری این نمایشگاه توجه می‌کردند.
از قدیم گفته‌اند جوجه را آخر پاییز می‌شمارند اما به نظر می‌رسد در زمینه برگزاری نمایشگاه رسانه‌های گردشگری جوجه در همین اول پاییز شمرده شده است.
از نظر وضعیت تغذیه روز گذشته فست‌‌فود یخ‌زده به غرفه‌داران داده شده و جالب اینکه امروز نیز همان غذای مانده روز گذشته به غرفه‌داران داده شد و در واقع این گربه‌های کاخ نیاوران بودند که شکمی از غذا درآوردند. طی این دو روز متأسفانه نبود پرسنل امنیتی باعث شد بسیاری از غرفه‌ها مورد دستبرد قرار گیرد. نکته دیگر اینکه بسیاری از شهرستانی‌های حاضر در نمایشگاه سرویس ایاب‌ذهاب نداشته و مجبورند مسافتی طولانی را برای رسیدن به نمایشگاه طی کنند.
البته بعد از گذشت دو روز هیچ مسئولی از این نمایشگاه بازدید نکرده و برخلاف نمایشگاه‌های دیگر در سطح کشور حتی برای آب نیز پول باید پرداخت کرد، آن هم به قیمت گزاف.
۴۵۴۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.