آیت‌الله مکارم شیرازی: مردم با نامه و ایمیل به ما می گویند نگرانند

خبرگزاری آریا- حضرت آیت الله مکارم شیرازی با ابراز نگرانی از گرانی گفتند: مشکل عمده مردم مسئله گرانی است که باید با آن ریشه ای مقابله نمود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ معظم له صبح امروز در دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد ریشه ای با گرانی و برخی مشکلات فرهنگی شدند و اظهار داشتند: یکی از عمده نگرانی مردم که همواره از طریق نامه و ایمیل به ما ابراز می کنند مسئله گرانی است که باید با آن مقابله شود.
ایشان افزودند: البته اینکه بخواهند با زور  قیمت اجناس را پایین بیاورند نمی شود بلکه باید به صورت ریشه ای با آن برخورد گردد .
حضرت آیت الله مکارم مسائل فرهنگی را از دیگر مشکلات مردم بیان  کرده و گفتند: بخشی از این مسائل متوجه  وزارت فرهنگ و ارشاد است که فیلم هایی منتشر می کند که از لحاظ واقعاً وحشتناک است.
این مرجع تقلید اظهار داشتند: البته صدا  و سیما نیز در عرصه مسائل فرهنگی و اخلاقی نتوانسته به خوبی عمل کند.
ایشان فعالیت نیروی انتظامی در مقابله با ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی را مورد تقدیر قرار داده و افزودند: این حرکت نیروی انتظامی اقدام مبارکی است و نباید جلوی این اقدامات مفید را گرفت.
حضرت آیت الله مکارم بیان داشتند: یکی دیگر از مشکلاتی که مردم از آن گله دارند جریمه دیرکرد بانک ها است که بر خلاف صریح شرع مقدس می باشد در حالی که نام آن نیز بانکداری اسلامی است.
خاطرنشان می شود در ابتدای این دیدار دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی از اقدامات و مصوبات مجلس هشتم و همچنین برنامه ها و سیاست های مجلس نهم گزارشی ارایه کرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.