آیت‌الله نوری همدانی: مردم بحرین، کوتاه نخواهند آمد

سه شنبه ۲۶ اردیبهشت – ۰۵:۲۳:۳۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مردم بحرین که در راه نابودی سلطنت آل خلیفه در این کشور شهید داده و شکنجه‌ها دیده‌اند، نسبت به واگذاری این کشور به دولت عربستان کوتاه نمی‌آیند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازمرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید ظهر امروز در دیدار جمعی از پاسداران با اشاره به آیه ۵۳ سوره مبارکه فصلت اذعان داشتند: بر اساس این آیه، روز به روز حق و حقیقت برای مردم روشن‌تر می‌شود و با گذشت روزگار و پیشرفت علم، این حقیقت آشکارتر می‌گردد.
ایشان با اشاره به این که مردم در دوره صدر اسلام، نسبت به حقیقت‌های امروز بی اطلاع بودند، گفتند: پیش از انقلاب نیز مردم باور نداشتند که روزی، یک روحانی فقیه و عادل در رأس نظام وجود داشته باشد که بتواند بر تمامی جهان تأثیرگذار باشد.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر این که اسلام هیچگاه سرنوشت مردم را به دست فاسقان و ظالمان نمی‌سپارد، افزودند:‌ از نظر اسلام،‌ولایت مردم باید به دست پیامبران الهی،‌ ائمه معصوین(ع) و در زمان غیبت آنها نیز به دست ولی فقیه می‌باشد.
ایشان خاطرنشان کردند:‌ ولایت فقیه بود که توانست این مملکت را از چنگال استکبار نجات دهد و آن را در اختیار مردم بگذارد،‌به گونه‌ای که خود مردم صاحبان این حکومت می‌باشند.
معظم‌له در ادامه با اشاره به برنامه جدید استکبار جهانی در واگذاری بحرین به عربستان سعودی اظهار داشتند: پس از این که استکبار نتوانست نسبت به قیام مردم بحرین که در برابر ظلم ایستادند و به دنبال آزادی هستند، کاری انجام دهد،‌ تصمیم گرفت که این کشور را تحت سلطه آل سعود قرار دهد که کاری بچگانه و نادرست است.
این مرجع تقلید با بیان این که بحرین جزو ایران بوده و به آرای مردم، از این کشور جدا شده و استقلال یافته، افزودند: مردم بحرین که در راه نابودی سلطنت آل خلیفه در این کشور شهید داده و شکنجه‌ها دیده‌اند، نسبت به واگذاری این کشور به دولت عربستان کوتاه نمی‌آیند.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی در پایان خاطرنشان کردند: امروز بیداری اسلامی که بر گرفته از انقلاب اسلامی ایران است، در تمامی جهان نفوذ یافته است که نشان دهنده بیداری جهانی مردم نسبت به ظلم ستمگران و مستکبران است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۵۱۷۲۳۳۶۴۳۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.