آپدیت KB۲۸۳۹۰۱۱ مایکروسافت را روی ویندوز ۷ نصب نکنید؛ خطرناک است!

۲۵فروردین۱۳،

این هم از آن دست کارهای مایکروسافت است که باید بگوییم نوبر است!

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز،  در کنترل پنل دنبال ویندوز آپدیت بگردید. در تاریخچه فایلهای به روز شده دنبال وصله ای بنام KB2839011 بگردید. اگر این هفته ویندوز ۷ خود را اپدیت کردید، باید جزو وصله های تازه باشد.
به محض پیدا کردن این آپدیت، آنرا از کامپیوتر خود پاک کرده و uninstall کنید.
برای پاک کردن نیز داخل کنترل پنل رفته و آیکون programs and features را کلیک کنید. لیست برنامه های نصب شده را خواهید دید. در سمت راست و در بالای صفحه باز شده روی view installed updates کلیک کنید.
وصله های امنیتی مایکروسافت را خواهید دید. از بین وصله ها اگر KB2839011 را پیدا کردید روی آن کلیک کرده و گزینه uninstall  را از بالای صفحه کلیک کنید تا پاک شود. سپس restart  کرده و اگر دوباره در لیست وصله های مهم ظاهر شد، بی اهمیت از کنار آن رد شده و نصب نکنید.
این داستان کل خبری بود که مایکروسافت آنرا بلافاصله منتشر کرد تا کاربران ویندوز ۷ را از مشکل بوجود آمده بعد از نصب این وصله امنیتی آگاه سازد.
آپدیت مشکل دار در بولتن MS13-036 انتشار یافته است و بعنوان حفره متوسط از لحاظ خطر امنیتی دسته بندی شده اما ظاهرا مشکل فنی دارد و به همین خاطر مایکروسافت از کاربران خواسته تا آنرا نصب نکنند و یا آنرا پاک کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.