آپگرید ویندوز ۸ با قیمت ۴۰ دلار!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از فاوا نیوز در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

فاوانیوز: همانطور که شرکت مایکروسافت تابستان سال گذشته وعده داده بود فروش آپگرید ویندوز ۸ را با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار از امروز آغاز نمود. این محصول می بایست توسط “کمک ابزار آپگرید ویندوز ۸″ دانلود و نصب شود و بر روی ویندوزهای ویستا، ویندوز ۷ و ویندوز XP قابل استفاده می باشد.

به گزارش تفسیری فاوانیوز iبه نقل از computerworld، چنانچه قصد ارتقای ویندوز ۷ خود iبه ویندوز ۸ را دارید این محصول یک بسته کامل برای شما خواهد بود، زیرا کلیه تغییرات دلخواه ویندوز، دیتا فایلها، حسابهای کاربری و اپلیکیشنهای نصب شده شما را iبه ویندوز۸ منتقل خواهد نمود.

همچنین این آپگرید در ارتقای ویندوز XP iبه ویندوز ۸، کلیه فایلهای شخصی و تغییرات دلخواه ویندوز را iبه ویندوز ۸ منتقل می نماید. شرکت مایکروسافت اعلام نموده است قیمت ۳۹٫۹۹ دلار تنها برای خرید آپگرید دیجیتالی ۲ گیگا بایتی خواهد بود و مشتریان در صورت تمایل برای دریافت دی وی دی باید ۱۴٫۹۹ دلار اضافه تر پرداخت نمایند که البته مجموع این دو مبلغ باز هم ۱۵ دلار ارزانتر از بسته های دیجیتالی است که از سوی شرکت مایکروسافت در پایگاه اینترنتی آمازون با قیمت ۶۹٫۹۹ دلار ارائه می گردد.

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.