آیا «ام. تی. ان» ایران را تحریم میکند؟

در پی تصویب تحریم های جدید دولت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، شرکت مخابراتی «ام. تی. ان» آفریقای جنوبی اعلام کرده خود را با این تحریم ها تطبیق می دهد. این شرکت ۴۹ درصد سهام «ایرانسل» را در اختیار دارد.

– — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

در پی تصویب تحریم های جدید دولت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، شرکت مخابراتی «ام. تی. ان» آفریقای جنوبی اعلام کرده خود را با این تحریم ها تطبیق می دهد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از تابناک، پایگاه اینترنی «توتال تله کام» ضمن بیان اخبر نوشت شرکت ام. تی. ان امروز اعلام کرده است خود را با تحریم ها و مقرراتی که در مورد فعالیتش در ایران وجود دارد تطبیق می دهد.
باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا دیروز اعلام کرد تحریم های جدیدی را علیه شرکت ها، سازمان ها و افرادی که با فراهم کردن تکنولوژی دیجیتال برای دو کشور ایران و سوریه به ادعای او به سرکوب مخالفان کمک می کنند، اعمال خواهد کرد.

این تحریم ها ابتدا بر گروه های مخابراتی و دیجیتالی فعال در این دو کشور اعمال خواهد شد.

بر اساس خبر توتال تله کام، «پل نورمن»، رئیس بخش منابع انسانی و امور شرکتی ام. تی. ان در این باره گفته است: «ام. تی. ان به برنامه ریزی و اجرای فعالیت های خود در تطابق با قوانین و مقررات تحریمی قابل اجرا ادامه خواهد داد».

وی همچنین گفته شرکتش از بیانیه اوباما اطلاع پیدا کرده و همچنان به رصد اوضاع ادامه می دهد.

شرکت ام. تی. ان ۴۹ درصد سهام ایرانسل را در اختیار دارد.

این شرکت از سوی برخی لابی های ضدایرانی در ایالات متحده به تجاوز به حقوق بشر محکوم شده است؛ ادعایی که همواره از سوی ام. تی. ان رد شده است.

هرچند از اظهارات دوپهلوی نورمن دقیقاً مشخص نیست که برنامه آتی ام. تی. ان درباره فعالیتش در ایران چه خواهد بود، اما بی تردید این اظهارات از نگرانی روسای این شرکت از تحریم های جدید آمریکا حکایت دارد.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۱۷ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , ام. تی. ان

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.