آیا کاربرد لوازم برقی متداول بر ضربان ساز تاثیر می گذارد؟

برای آن که بدانید آیا استفاده از لوازم برقی متداول خانگی تاثیر نامطلوبی بر ضربان ساز می گذارد یا خیر مطالب زیر را بخوانید.

دکتر داوود کاظمی صالح دارای رتبه ممتاز بورد تخصصی قلب و عروق در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمانممتازنیوز، اظهار کرد: مشخصات ضربان ساز طوری است که استفاده از کاربرد دستگاه ها و لوازم برقی متداول خانگی اثر نامطلوبی بر آن نمی گذارد و در مقابل اثرات حاصل از این ادوات محافظت شده است.
 
وی تصریح کرد: دارندگان ضربان ساز می توانند از وسایل برقی خانگی متداول مانند سیستم های استریو، تلویزیون، رادیو، ویدئو و کنترل از راه دور، فرهای مایکرویو، فرهای برقی ، توستر، یخچال و مخلوط کن، جارو برقی ، ماشین لباسشویی، خشک کننده های برقی، پتوهای الکتریکی، رادیاتورها، مسواک های برقی ، ریش تراش ، سشوار،ماشین چمن زنی و برف روبی، کامپیوتر، دستگاه فتوکپی، فاکس، پیچر و بی سیم ، پریزهای الکتریکی و انواع کابل ها و وسایل کمک شنوایی استفاده نمایند.
 
این متخصص متذکر شد: بدیهی است لوازم و دستگاه های برقی نامبرده لازم است همیشه در وضع مطلوب نگهداری شوند تا از اتصال یا برق گرفتگی اجتناب شوند.
 
این متخصص در انتها خاطر نشان کرد: اما احتیاط ما در برخی مواردی که متخصص توضیح خواهد داد در مورد ضربان ساز بسیار ضروری است و باید رعایت شود./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.