آیت‌الله دستغیب: ولایتی مدیریتی پخته و معقول دارد

۱۶خردادماه،

به گزارش حوزه احزابممتازنیوز، به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، آیت الله سید علی اصغر دستغیب عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار با محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: جامع ترین نامزد در میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، دکتر ولایتی است.

وی در این دیدار با اشاره به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: آقای ولایتی در بسیاری حوزه‌ها نسبت به دیگران مزیت‌های بیشتری دارند. تعهد دینی ریشه‌دار و اصیل آقای ولایتی یکی از خصوصیات وی است و زمانی که به عملکرد قبل وی نگاه می‌کنیم، عملکرد خوبی در کارنامه خود دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ولایتی مدیریتی پخته و معقول دارد و اگر مشکلاتی پیش آید، نظرات خود را با مقام معظم رهبری تطبیق می‌دهد و اینطور نیست که بر اثر بی‌مایگی از رهبری بخواهند خرج کنند.

آیت الله دستغیب در ادامه تاکید کرد: امروز در کشور نیاز به آرامش در انتخابات و بعد از انتخابات داریم که ولایتی این آرامش را پدید می‌آورند. با وجود احترام به تمام کاندیداها باید گفت که تنها ولایتی است که پس از انتخاب هیچ تنش و حرکتی در جوانب مختلف جامعه بر نمی‌انگیزاند.

وی با اشاره به آیه شریفه “رب ادخلنی مدخل صدق” ابراز داشت: تنها ورود بر اساس صدق مهم نیست و باید خروج به صدق از مسئولیت نیز در فرد ملاحظه شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همه نامزدها و شخصیت‌ها به دکتر ولایتی احترام می‌گذارند و به نظر من بهترین گزینه دکتر ولایتی است و در تعجب هستم چرا جامعتین که در آن انسانهای بزرگی حضور دارند به صورت رسمی نظر خود را در حمایت از دکتر ولایتی اعلام نکرده‌اند و باید ملاحظات را کنار بگذارند.

همچنین در این دیدار محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی نیز گفت: آل اسحاق نامزد حزب موتلفه اسلامی بر اساس تعهدی که برای وحدت اصولگرایان و تبعیت از نظر روحانیت داده بود ثبت نام نکرد  و برای ما پایبندی به این تعهد مهمتر از این است که اصرار بر نامزد خود داشته باشیم.

وی افزود: ترس ما همواره این بوده است که اصلاح‌طلبان در انتخابات یکی شده و رای اصولگرایی شکسته شود و جریان اصلاح طلبی برنده انتخابات شود.

دبیر کل حزب موتلفه با اشاره به اجماع نظر حزب موتلفه اسلامی در حمایت از دکتر ولایتی اظهار داشت: دو هفته قبل دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی در تهران دور هم جمع شدند  و تقریبا به اتفاق آراء ولایتی را به عنوان نامزد حزب برگزیدند. شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز ولایتی را نامزد حزب اعلام کرد و بر این اساس ملاقاتی بنده و آقای بادامچیان با آقای ولایتی انجام دادیم.

حبیبی ادامه داد: اولین سوالی که از ولایتی پرسیدیم این بود که شما ائتلاف ۲+۱ حضور دارید و آیا به نفع کسی کنار می روید که دکتر ولایتی صریح اعلام کرد تا آخر می‌مانم و به نفع هیچ کس کنار نمی‌روم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در خصوص دلایل انتخاب دکتر ولایتی بیان داشت: ولایتی در امتحان های مختلف ثابت کرده اند که مطیع رهبری می باشند. به نظر ما دکتر ولایتی سیاستمداری اهل تشخیص و فهم می باشند.

وی تصریح کرد: آقای ولایتی از پیش از انقلاب در زمره متدین‌ها بوده و اگر در جایی دین و سیاست اصطکاک پیدا کند، دین را غلبه می‌دهد.

دبیر کل حزب موتلفه با بیان اینکه رئیس جمهور نمی تواند همه علوم را بشناسد و متخصص باشد و چنین مساله ای امکان ندارد اما رئیس جمهور اندازه اش باید به شکلی باشد که دیگر صاحب نظران بتوانند او را قبول کنند و با او کار کنند و آقای ولایتی چنین شخصیتی دارند.

حبیبی تصریح کرد: آقای  ولایتی در مقاطع مختلف در دوران امام (ره) و مقام معظم رهبری ثابت کرد مطیع رهبری بوده و اجتهاد شخصی را در برابر نظر ولی فقیه خود قرار نمی‌دهد.

وی ادامه داد: ولایتی تدین ریشه دار دارند و مواضع ایشان با نظرات رهبری بسیار نزدیک است و ما در مجموع امتیاز ولایتی را با حفظ احترام به دیگر نامزدها بیشتر از دیگران می دانیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.