آیت‌الله نوری‌همدانی: کثرت کاندیداها مردم را سرگردان می‌کند

۲۷فروردین۱۳،

آیت‌الله نوری‌همدانی در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، مساله ریاست جمهوری را یکی از مهمترین مسائل روز دانست و با بیان این‌که «مردم برای انتخاب اصلح نباید دچار حیرت و سرگردانی شوند» اظهار کرد: تاکنون اشخاص بسیاری اعلام کاندیداتوری کرده‌اند که تعدادشان بسیار بسیار است.

آیت‌الله نوری همدانی یادآور شد: تعدد نامزدهای ریاست جمهوری، مردم را سرگردان می‌کند؛ کاندیداها باید از میان خود یک الی دو نفر را برگزینند؛ چرا که جریان انتخابات ساده نیست.

این مرجع تقلید، انتخابات آینده ریاست جمهوری را از حساس‌ترین دوره‌های انتخاباتی دانست و تاکید کرد: مردم رییس‌جمهوری می‌خواهند که ولایت‌مدار، قاطع، مدیر و مدبر و دارای سابقه درخشان باشد.

وی با بیان این‌که «توصیه حوزه علمیه به نامزدها، برگزاری جلساتی برای انتخاب یک یا دو کاندیداست» تصریح کرد: حوزه به همه کاندیداها پیشنهاد می‌کند کریمانه و متواضعانه از بین خود فردی که شرایط لازم را داشته باشد و بتواند حماسه سیاسی خلق کند، انتخاب و معرفی کنند.

 آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به نامگذاری امسال به نام “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی”، افزود: مردم با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح حماسه می‌آفرینند.
/۲۷۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.