آیت‌الله یزدی: مردم آزاد هستند در انتخابات هرکسی را صلاح دانستند انتخاب کنند

آیت‌الله یزدی پس از پایان مراسم اختتامیه اجلاس خبرگان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا برای فعالین عرصه انتخابات ریاست جمهوری آینده توصیه‌ای دارید، اظهار کرد: طبق قانون، شورای نگهبان هرکسی را که صلاحیت داشته باشد، تایید می‌کند و این فرد طبق مقررات تبلیغات انجام می‌دهد و مردم هم طبق قانون به او رای می‌دهند و انشاءالله هرکس به صلاح و مصلحت کشور باشد رای می‌آورد.
وی در پاسخ به این سوال که فعالیت‌های اصلاح‌طلبان در این انتخابات را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: من اصلاح‌طلب و غیراصلاح‌طلب نمی‌شناسم، مردم در موقع رای دادن، آزاد هستند و تا هرکسی را که صلاح بدانند انتخاب کنند؛ همچنین مردم آزاد هستند و می‌توانند کاندیدا شوند و آن کس که اصلح‌ است انتخاب خواهد شد.
وی در ادامه درخصوص فعالیت‌های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درخصوص انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز گفت: آینده و اینکه آیا مدلی مثل ۸+۷ تنظیم خواهد شد، اظهار کرد: جامعه مدرسین هنوز وارد این بحث نشده و بعدا در این مورد بحث و آن را اعلام می‌کنیم.
آیت‌الله یزدی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به مدت زمان باقیمانده از دولت کنونی توصیه‌ای در نظر گرفتن مسائل معیشتی به این دولت دارید، گفت: با در نظر گرفتن توصیه‌هایی که مقام معظم رهبری به دولت داشتند، مشکلات حل خواهد شد و همین‌ها کافی است.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.