آیت الله علوی گرگانی:اگر ولایت فقیه نبود دشمن در غارت ایران درنگ نمی کرد

به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه،آیت الله’سیدمحمد علوی گرگانی’روز دوشنبه در دیدار جمعی از نیروهای عقیدتی، سیاسی سپاه پاسداران با وی، افزود:آحاد ملت بویژه نیروهای سپاه باید با تاسی به فرامین رهبر انقلاب و مراجع تقلید، ثبات قدم خود را در عرصه ولایت اثبات کنند.

وی اظهارداشت:وحشت دشمنان اسلام از قدرت ولایتی فرزندان جان برکف انقلاب و ترس آنان از قدرت و هوشیاری ولایت فقیه است وگرنه لحظه ای در کوبیدن نظام، انقلاب و غارت ایران تامل نمی کردند.

وی چپاول سرمایه های کشور را تنها هدف دشمنان انقلاب دانست و گفت:آنها برای حمله به کشورهای اسلامی منطقه و حتی کشورهای دیگر در سطح جهان، تنها به منافع مادی خود فکر می کنند و عنصر معنوی در ذهن آنها جایی ندارد.

آیت الله علوی گرگانی افزود: عنصر حیاتبخش و نصرت بخش ملت ایران، اعتقادات الهی و ولایی آنهاست که همواره به کمک آنها آمده است.

وی گفت: نیروهای نظامی کشور و مردم اگر رضایت رهبر انقلاب و مراجع و علما را جلب کنند، رضایت امام زمان(عج) را بدست آورده اند و عمل به فرامین رهبری و علما و مراجع موجب می شود که هیچ وقت راه خدا و صواب و نیکی را گم نکنند.

علوی گرگانی افزود: در دنیایی که دشمنان از هر جهت به اعتقادات و آرمانهای مردم حمله ور می شوند، وای بر کسی که از خط روحانیت جدا شود.

وی گفت: دشمن از صبح تا شب به مردم القاء می کند که ماندن درخط روحانیت، ارتجاع و عقب ماندگی را برای مردم به ارمغان می آورد غافل از این واقعیت که این همه پیشرفت و عزت نظام و کشور در سایه حضور در این خط است.

وی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که ولایت، تنها راه رستگاری است و در این مسیر باید تمام سختی ها را تحمل کنیم تا هم در دنیا هم در آخرت، در جمع سعادتمندان باشیم.

۷۴۰۸ / ۳۸۰/

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۳۷۲۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.