آیفون کوچک شده را تابستان امسال بخرید

۰۲م اسفند ،

 

اپل تابستان امسال مدل کوچک شده گوشی هوشمند خود با نام iPhone Mini و با قیمت ۳۳۰ دلار را روانه بازار می‌کند.
 
به گزارش فارس به نقل از سی‌نت، کتی هوبرتی (Katy Huberty) از تحلیلگران مرکز Morgan Stanley توضیح داد که ورود گوشی هوشمند iPhone Mini با قیمت ۳۳۰ دلار در چین می‌تواند یک جهش مثبت برای اپل محسوب شود و فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت در بزرگترین بازار تلفن‌همراه جهان را ارتقا دهد.
 
شرکت اپل هم‌اکنون صاحب ۱۰ درصد بازار گوشی‌های هوشمند چین است و اگر مدل تازه آیفون را با قیمت ارزان‌تر وارد این کشور کند می‌تواند ۲۰ درصد این بازار را به خود اختصاص دهد که این روزها آیفون ۵ این بازار را در اختیار گرفته است.
 
به گفته کارشناسان، قیمت گوشی‌های هوشمند در بازار چین این روزها به ثبات رسیده و به همین خاطر فضا برای ظهور چنین گوشی ارزان‌قیمتی مهیا است. البته باید توجه داشت که انعقاد قراردادی با شرکت مخابراتی China Mobile و کمک گرفتن از آن برای عرضه این گوشی نکته کلیدی و مهم محسوب می‌شود.
 
این طور که پیش‌بینی شده اپل تابستان امسال مدل کوچک شده گوشی هوشمند خود را با نام iPhone Mini و با قیمت ۳۳۰ دلار روانه بازار می‌کند. این قیمت برای بازار چین مربوط به مدل قفل نشده این گوشی می‌شود که البته قرار است در زمان یاد شده این گوشی با همین مشخصات به دست دیگر کاربران جهانی هم برسد.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.