آیفون ۶ در دو سایز عرضه خواهد شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت فاکسکان که یکی از منابع اصلی انتشار یافتن خبرها و شایعات دربارهٔ محصولات شرکت اپل است اعلام کرد که آیفون ۶ احتمالا در دو سایز تولید خواهد شد.
 
 
یک وب پایگاه اینترنتی چینی موسوم به ویبو به نقل از چند منبع آگاه در شرکت فاکسکان فاش کرد که تولید آیفون ۶ در دوسایز ۴٫۷ و ۵٫۷ اینچی خواهد بود. حتی این احتمال وجود دارد که نمایشگر آیفون از ۵٫۷ اینچ نیز بیشتر باشد.
 
همچنین گمانه‌زنیها حاکی از این است که هر دو ورژن آیفون ۶ دست کم یکی از دو تکنولوژی تشخیص اثر انگشت و تشخیص چشم را داشته باشند.
 
با توجه به اینکه زمان عرضه آیفون ۶ دست کم هشت تا ۹ ماه دیگر خواهد بود (اگر اپل به رویه عرضه آیفون در سه ماهه سوم سال ادامه دهد) می توان نتیجه گرفت که این شایعات تا زمان عرضه این گوشیها ممکن است تغییرات بسیاری داشته باشد.
 
با توجه به روند بازار این احتمال بسیار وجود دارد که اپل سرانجام روند تولید گوشی‌های صفحه بزرگ را که در سال ۲۰۲۲ بسیار محبوب شده‌اند در پیش بگیرد.
 
عرضه آیفون‌های رنگارنگ پلاستیکی ۵C در سال جاری نشان داد که اپل از این که از قالب خود خارج شود ابایی ندارد و ورود به دنیای تولید فبلت‌ها حرکتی دیگر در این مسیر است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.