آیین پاسداشت یکصدمین سفر استانی هیات دولت آغاز شد

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا ، آیین یاد شده همزمان با چهارمین دور سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی و در محل نمایشگاه دستاوردهای یکصد سفر استانی هیات دولت برگزار می شود و علاوه بر محمود احمدی نژاد جمعی از وزراء و اعضای هیات دولت نیز در آن حضور دارند .

در این مراسم علاوه بر اعضای هیات دولت ، مسوولان محلی استان خراسان رضوی و جمعی از اقشار مختلف مردم مشهد مقدس نیز حضور دارند.

این آیین دقایقی پیش با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و باتوجه به محل برگزاری این مراسم’ سلام خاصه’ امام رضا (ع ) نیز در آن قرائت شد .

در ادامه این مراسم قرار است فیلم کوتاه از یکصدمین سفر استانی پخش شود و حمید بقایی معاون اجرایی رییس جمهور نیز گزارشی از سفرهای استانی دولت را ارائه خواهد کرد.

ضمنا ءکلیپ تصویری تهیه شده در خصوص افتتاحیه های پروژه های عمرانی از ابتدای دولت نهم تاکنون نمایش داده خواهد شد ، مولودی خوانی ویژه ولادت حضرت زهرا (س ) نیز از جمله دیگر برنامه های این مراسم است .

بر اساس این گزارش، در ادامه مراسم وزیر دادگستری گزارشی در خصوص آزاد سازی پنج هزار نفر زندانی که همزمان با این سفر آزاد می شوند ارائه خواهد داد و یک کلیپ تصویری نیز با این موضوع پخش خواهد شد .

همچنین وزیر صنعت معدن و تجارت نیز گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در سفر های استا نی را ارائه می کند و یک کلیپ تصویری مربوط به سفرهای استانی پس از گزارش وزیر پخش خواهد شد .

اجرای سرود توسط دانش آموزان ، ارائه گزارش توسط رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و خاطره گویی توسط یکی از شهروندان از دیگر برنامه های این مراسم است .

در ادامه کلیپ تصویری مستند از سفرهای استانی دور اول پخش می شود و سخنرانی رییس جمهوری حسن ختام آیین پاسداشت یکصدمین سفر استانی هیات دولت خواهد بود .

۱۵۹۲

** شبد ** ۱۵۲۸ ** ۱۷۲۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۰۲۴۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.