ائتلاف علیه داعش راهکار جدید آمریکا برای بازگشت به منطقه است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: غربی‌ها از ابتدا خودشان به گروه جنایتکار داعش پر و بال دادند و آنان را حمایت مالی و تسلیحاتی کردند تا علیه مقاومت فعالیت کند، اما امروز خود این کشورها علیه داعش ائتلاف می‌کنند.

“محمدجعفر جوادی‌ارجمند” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه آتش‌افروزی تروریست‌های تکفیری داعش در منطقه مبتنی بر حمایت‌های آمریکا و همپیمانانش صورت گرفته است، اظهارداشت: اگر نگاهی کوتاه به پیشینه داعش داشته باشیم می‌بینیم که آمریکایی‌ها برای مقابله با بشار اسد پا به میدان گذاشته و گروهک تروریستی داعش را ترویج دادند. اما انگار امروز هدف‌های استراتژیک و راهبردی آمریکا با رفتارهای دوگانه داعش به خطر افتاده است.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه غرب قصد دارد در تحلیل‌های خود ایران را چیزی فرا‌تر از داعش نشان دهد، اظهار داشت: غربی‌ها از ابتدا خودشان به گروه جنایتکار داعش پروبال دادند و آنان را حمایت مالی و تسلیحاتی کردند تا علیه مقاومت فعالیت کند. اما امروز خود این کشورها علیه داعش ائتلاف می‌کنند.

ارجمندی با بیان اینکه تحلیل رهبر معظم انقلاب مانند همیشه بسیار به جا و درست بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا مخالفت خود را به طرق مختلف با گروهک تروریستی داعش اعلام کرده و در راستای مهار این گروهک جنایتکار تلاش کرده بود و روشن است که چنین ائتلاف‌هایی با هدف‌های سیاسی مطرح شده و قطعا با شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.