ائتلاف ۱+۲ تامین کننده وحدت اصولگرایان است

۳ م دیماه ،

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: ائتلاف ۱+۲ تامین کننده درصدی از وحدت اصولگرایان است که پیوستن اشخاصدیگر به این ائتلاف نتیجه مطلوبی را به همراه دارد.

 احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارزیابی ائتلاف۱+۲ اظهار داشت: ائتلاف  حداد عادل، ولایتی و قالیباف اقدام خوبی است که درصدی از وحدت اصولگرایان را تامین می‌کند.

عضو شورای مرکزی  جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، بیان کرد: اگر دیگر گروه‌های اصولگرایی نیز بر اساس تئوری وحدت بر سر یک کاندیدای واحد، به اجماع برسند نتیجه مثبتی در  پی دارد.

 وی در ادارمه افزود: پیوستن دیگر کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری به ائتلاف ۱+۲ منجر به نتیجه مطلوب در انتخابات سال ۹۲ می‌شود.

 نجابت در پاسخ به این سوال که آیا  ائتلاف اشخاص  نیازمند ائتلاف گروه‌ها است تاکید کرد:  ائتلاف اشخاص چکیده ائتلاف تشکیلاتی است که اشخاص را حمایت می‌کند و ائتلاف اشخاص  و گروه‌ها لازم و ملزوم یکدیگر است.

 عضو شورای مرکزی  جمعیت ایثارگران در رابطه با بحث ورود این تشکل به مصداق‌های انتخاباتی، خاطرنشان کرد :جمعیت ایثارگران برای رسیدن به مصداق نیازمند  آنالیز برنامه و شاخص‌های تمام گروههای اصولگرا است ،بنا براین وارد شدن به بحث مصداقی را زود هنگام می‌داند.

انتهای پیام


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.