ائتلاف ۱+۲ را قبول ندارم / نمی‌توان هاشمی و ناطق را از صحنه سیاسی کشور حذف کرد

۲۶م دیماه ،

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت:‌ ائتلاف ۱+۲ را در راستای ورود اصولگرایان به انتخابات ریاست جمهوری قبول ندارم.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، حبیب‌الله عسگر اولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در حاشیه نشست هفتگی معاونت امور طرفداران و تشکل‌های حزب موتلفه اسلامی دربارهٔ اظهارات هاشمی رفسنجانی مبنی بر برگزاری انتخابات آزاد گفت:‌بر این اعتقادم که این اشخاص باید موضع خود را صریحا نسبت به این موضوع روشن کنند اما این موضوع باید برای تمامی جریانات سیاسی حائز اهمیت باشد که نمی‌توان هاشمی و ناطق را از صحنه سیاسی کشور حذف کرد.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری دربارهٔ انتقادات مطرح شده از سوی جریانات و چهره‌های اصولگرا نسبت به خودش اظهار داشت: براین باورم که به عنوان یک شهروند حق دارم دربارهٔ مسائل مختلف اظهارنظر کنم لذا نسبت به انتقادات نیز پاسخگو هستم.

عسگراولادی تصریح کرد: در انتخابات باید تمامی تشکل‌ها و جریانات سیاسی حضور داشته باشند تا فضای سیاسی کشور پرنشاط شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر دیر اعلام شدن مواضع عسگراولادی نسبت به انتخابات سال ۸۸ گفت: بنده به این موضوع هیچگونه اعتقادی ندارم در حال حاضر با توجه به اینکه احساس کردم بعضی از تشکل‌ها خواهان این می باشند که به مباحث انتخاباتی به صورت زودهنگام وارد شوند بر خود تکلیف دیدم که مواضع خود را در این باره بیان کنم.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه ائتلاف ۱+۲ را قبول ندارم، اظهار داشت: بنده با محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام قبل از این ائتلاف دیدار داشتم، اما تاکیدم بر این است که ائتلاف ۱+۲ برای جریان اصولگرایی در راستای ورود به انتخابات مثمرثمر نخواهد بود.

عسگراولادی دربارهٔ پیشنهاد حضور پورمحمدی و متکی در لیست ۱+۲ گفت:‌ هیچگونه پیشنهادی در این راستا از سوی بنده نبوده است و خبرها انتشار یافته در این باره کذب محض است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.