++ابتکار جدید اپل در سیستم‌ های مک‎ ++

شرکت رایانه‌یی اپل برای جذب مشتری بیشتر به ابتکاری جدید دست زده است.

خبرگزاری ایسنا: شرکت رایانه‌یی اپل برای جذب مشتری بیشتر به ابتکاری جدید دست زده است.

معراج هلشی – اظهار کرد: ابتکار جدید اپل سیستم عامل مک جدید خود است که ۱۰۰ ویژگی جدید در این سیستم عامل وجود دارد که آن را " شیر کوهستان" نامگذاری کرده است.

وی ادامه داد: این سیستم عامل مک را به نرم‌افزارهای آیفون و آی‌پد نزدیک کرده است. سیستم عامل جدید اپل برای صاحبان نسخه‌های قبلی سیستم عامل مک ۲۱٫۶۶ دلار هزینه خواهد داشت و در حال حاضر قابل دانلود است.

هلشی تصریح کرد: کاربران به ویژگی‌های جدید سیستم عامل شیر کوهستان علاقمند می‌شوند و درمی‌یابند که دانلود کردن و نصب کردن آن از فروشگاه‌های برنامه‌های اجرایی مک چقدر ساده است. این سیستم عامل برنامه iCloud را در ویژگیهای جدید خود قرار داده و درمیان آن ویژگی‌ها می توان به تنظیمات ساده آن اشاره کرد.

وی افزود: با به روز کردن نسخه‌های قبلی مک اطلاعات مهم کاربر به روز می‌ماند و دسترسی از طریق آن به تمام دستگاه‌ها و ویرایش اسناد، یادداشت برداری، نوشتن لیست یادآوری‌ها ساده خواهد بود.

این کارشناس گفت: سیستم عامل "شیر کوهستان" به سیستم‌های عامل آیفون و آی پد بسیار نزدیک است و ویژگی‌هایی دارد که آن را بیشتر به دستگاه‌های دارای سیستم عامل iOS نزدیک می‌کند که در میان آن می‌توان به نرم‌افزار ارتباطی iMessage برای آیفون اشاره کرد. در میان ویژگی‌های جدید این نرم‌افزار که میان سایر دستگاه های اپل مشترک است می‌توان به نرم‌افزار مرکز بازی اشاره کرد که اکنون بخشی از این سیستم عامل است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.