ابراز خصومت نتانیاهو با ایرانیان/ سیاست محدود کردن ایران راه به جایی نمی برد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، “بنیامین نتانیاهو” در مصاحبه با شبکه ان.بی.سی که امروز یکشنبه منتشر خواهد شد، در خصوص ایران می گوید : سیاست محدود کردن ایران راه به جایی نمی برد.

نتانیاهو دلیل این اعتقاد خود را اینطور بیان می کند که “چون ایران توسط مقاماتی اداره می شود که تعصبات غیر قابل قبولی دارند، سیاست محدود کردن ایران راه به جایی نمی برد.”

نخست وزیر جنگ طلب رژیم صهیونیستی، در ادامه اظهارات توهین آمیز دیگری را درباره ایرانیان بر زبان راند.

نتانیاهو درادامه گفت: از زمانی که سلاح های هسته ای پیشرفت کرده اند، شما با کشورهایی مواجه بوده اید که به سلاح های هسته ای دسترسی داشته و همواره محاسبه ای دقیق از منافع و هزینه ها را نیز انجام می دادند. 

وی مدعی شد : اما ایران راه متفاوتی را برای بقا برگزیده و شما می بینید که درهمه جا بمبگذاران انتحاری فعالیت می کنند. این همان تعصبی است که موجب حمله به سفارتخانه ها می شود . آیا شما راضی می شوید که افرادی با چنین تعصباتی به سلاح هسته ای دست پیدا کنند؟

نتانیاهو در ادامه توهین های خود گفت : هر کسی که فکر می کند ایران با به دست آوردن سلاح هسته ای در جهت باثبات کردن خاورمیانه تلاش خواهد کرد استاندارد جدیدی را برای حماقت انسانها تنظیم می کند.

روزنامه جروزالم پست نیز با انتشار بخش هایی از مصاحبه نتانیاهو می نویسد : این سخنان نتانیاهو در واکنش به اختلافات موجود میان آمریکا و اسرائیل بر سر برنامه هسته ای ایران و راه های مقابله با آن ایراد شده است.

درهمین رابطه باراک اوباما روز جمعه در سخنرانی خود در جمع یک هزار و ۲۰۰ خاخام آمریکایی گفته بود که هیچ تصمیمی برای وضع مجموعه ای از شرایط (خطوط قرمز) در قبال ایران ندارد.

پیش از این اظهارات اوباما نیز نتانیاهو انتقادات تندی را از سیاست های آمریکا در قبال ایران مطرح کرده بود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.