ابراز نگرانی داریوش ارجمند از وضعیت برادرش

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

داریوش ارجمند – بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون – به شدت از وضعیت جسمی بردارش – انوشیروان ارجمند – ابراز ناراحتی و نگرانی کرد. انوشیروان ارجمندبازیگر پیشکسوت – ۹ آذر ماه، به دلیل عارضه قلبی راهی بیمارستان شد و اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان پارسیان تحت مراقبت است. داریوش ارجمند در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا‌، فقط از مردم خواست که برای برادرش دعا کنند.ارجمند

 

وی افزود: همه چیز به خواست خدا بستگی دارد و من الان در شرایطی هستم که نمی‌توانم هیچ بگویم؛ فقط به شدت ناراحت هستم و برای برادرم دعا می‌کنم. در پی این گفت‌وگو،برزو ارجمند -فرزند انوشیروان ارجمند- در یک تماس کوتاه تلفنی به خبرنگار ایسنا اعلام کرد که پدرش همچنان ممنوع‌الملاقات است و از مردم خواست که برای او دعا کنند.

یکی از پرستاران بخش سی‌سی‌یو بیمارستان پارسیان درخصوص حال عمومی انوشیروان ارجمند به خبرنگار ایسنا گفت: آقای ارجمند حال خیلی خوبی ندارند و اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. بهبودی حال ایشان فقط با خداست؛ برایش دعا کنید.

به گزارش ایسنا، انوشیروان ارجمند تاکنون در سریال‌هایی چون «مختارنامه»، «امام علی (ع)»، «روزی روزگاری» و «پنجمین خورشید» بازی کرده است. «دوئل»، «قاعده بازی»، «صبحانه‌ای برای دو نفر» و «محیا» نیز از کارهای این بازیگر پیشکسوت در حوزه سینماست.

.:: سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز | اخبار ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.