ابراز همدردی علیرضا قربانی با زلزله‌زدگان استان بوشهر

۲۱فروردین۱۳،

هنرمندان عرصه موسیقی کشور با صدور پیام‌ و کمک‌های مالی با مردم زلزله‌زده استان بوشهر ابراز همدردی کردند.

به گزارش خبرگزاری هنرآنلاین، «علیرضا قربانی» از هنرمندان عرصه موسیقی کشورمان پیامی برای مردم زلزله‌زده استان بوشهر،‌ منتشر کرد. که در ذیل می‌آید:

این چه رازی است که هر بار بهار، با عزای دل ما می‌آید؟… و اینک مصیبتی دیگر در روزهای شکوفایی بهار…

بار دیگر اتفاق‌ای دردناک، زلزله‌ای مصیبت‌بار در خطه­ مردمان بسیار خونگرم و مهربان بوشهر جان تعدادی از عزیزمان را به تلخی گرفت و خانواده‌های بسیاری را داغدار نمود. بدین وسیله درگذشت تعدادی از هموطنان عزیز را خدمت ملت شریف ایران و خانواده‌های محترم آنان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند منان خواستارم.

همچنین «محسن شریفیان» آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی لیان از دیگر هنرمندان عرصه موسیقی ضمن ابراز همدردی با هم استانی‌های خود در زلزله روز قبل شهرستان دشتی، گفت: گروه لیان کمک نقدی خود را برای زلزله زدگان مهیا نموده و از عموم هموطنان و خصوصا هنرمندان جامعه ایران درخواست کرد تا نسبت به این مهم کمک‌های انسان دوستانه خود را دریغ ننمایند.

این هنرمند عرصه موسیقی که عواید کنسرت خود در جشنواره فجر سال قبل را به هموطنان زلزله‌زده آذربایجان شرقی اهدا نموده بود، خاطرنشان کرد: هر چند که کمک‌های ما در برابر تلفات وارده شده این اتفاق ناگوار اندک به شمار می‌رود اما امیدوارم با کمک و همدلی مردم ایران، غمی از مصیبت وارد شده به مردم استان بوشهر کم شود.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.