ابراهیمی: کاظمی خودش خواست جدا شود

۲۲خردادماه،

خسرو ابراهیمی با اشاره به دلایل جدایی فرهاد کاظمی از سرمربیگری این تیم اظهار داشت: فرهاد کاظمی خود اعلام کرد که نمی‌تواند با تیم ذوب آهن ادامه همکاری دهد و دلایلش هم شخصی بود.

به گزارش فارس ، وی ادامه داد: ما هم وقتی دیدیم وی از سرمربیگری ذوب آهن کناره گیری کرد مجبور شدیم یک سرمربی دیگر جانشین او کنیم، از این حرکت کاظمی ناراحت نیستیم و آرزوی سلامتی برایش داریم.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه تمام تمرکز خود را روی دو بازی رفت و برگشت در مرحله پلی آف مقابل پاس همدان گذاشتند اظهار داشت: در شرایط فعلی برای ما دو مسابقه رفت و برگشت پلی آف حائز اهمیت است و ما فقط به این دو بازی فکر می‌کنیم، خوشبختانه تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و بازیکنان به مرز آمادگی صد در صد رسیدند و بدون هیچ مشکلی و روحیه بالا در مسابقات پلی آف شرکت خواهیم کرد.

ابراهیمی که به برنامه ریزی زمان مسابقات پلی آف اعتراض داشت،گفت: ما آنچه که باید اعتراض می‌کردیم را انجام دادیم اما این روزها بابت پیروزی‌های تیم ملی خوشحالیم و اگر تیم ملی به جام جهانی برود افتخارش برای همه ما است و امیدواریم در جام جهانی هم موفق باشد. این درست که حقوق باشگاه ذوب آهن ضایع شد ما باید اعتراض می‌کردیم که این کار را هم انجام دادیم اما دو پیروزی تیم ملی مقابل قطر و لبنان ناراحتی‌های ما را التیام داد.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در خصوص اینکه آیا قرارداد محمود یاوری برای دو بازی مرحله پلی آف است یا اینکه او در فصل آینده هم مربی ذوب آهن خواهد بود، گفت: ما در مورد آینده یاوری بعد از این دو بازی تصمیم‌گیری می‌کنیم و رسانه‌ها از آن اطلاع خواهند یافت. همه چیز به دو بازی ما به پلی آف برمی‌گردد.

ابراهیمی در خصوص اینکه فصل نقل و انتقالات رو به اتمام است و باشگاه ذوب آهن در این زمینه چه اقداماتی انجام داده است، گفت: ما از برنامه نقل و انتقالات خیلی دور نیستیم و مذاکراتی هم با برخی از بازیکنان انجام دادیم و تیمی را تشکیل خواهیم داد که فصل آینده جزو ۴ تیم اول لیگ برتر باشد. قطعا ما برای پیشبرد اهداف باشگاه قدم های خوبی را خواهیم برداشت و در چند روز آینده مشخص می‌شود ما با چه بازیکنانی قرارداد امضا خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به حضور دو بازیکن تیم ذوب آهن در تیم ملی گفت: موفقیت های تیم ملی را وهله اول به خود ملی پوشان تیم ملی به خصوص دو بازیکن ملی پوش تیم ذوب آهن یعنی محسن مسلمان و قاسم حدادی‌فر و همه ملت ایران تبریک می‌گوییم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.