ابراهیم زاده:بد بودیم و نتوانستیم به صدر برسیم

 منصور ابراهیم زاده پنج شنبه شب پس از بازی با تیم گهردر ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فوتبال یک کار گروهی است و اگر هر بازیکنی این مهم را به انجام نرساند، در تیم نفت نیمکت نشین خواهد شد.

وی اظهارداشت: به دلیل تکروی یعقوب کریمی دربازی هفته قبل مقابل پرسپولیس برای دیدار امروز او را نیمکت نشین کردیم اما در نیمه دوم بازی امروز او را به زمین فرستادیم که باز هم اصرار به کار انفرادی داشت.

ابراهیم زاده ادامه داد: او باید بداند که دلیل اصلی نیمکت نشینی اش انجام کارهای انفرادی است، اگر کار انفرادی در راستای تاکتیک تیم باشد مشکلی نیست.

وی در خصوص تساوی امروز مقابل گهر دورود گفت: در این دیدار تا موقعی که مهاجم خارجی خود را در زمین داشتیم روند حرکتی تیم خوب بود ، در دیدار امروز عملکرد هافبک ها و مهاجمان تیم خوب نبود و دلیل اصلی این تساوی نیز همین موضوع بود.

ابراهیم زاده درباره اخراج خود اظهارداشت: ازآقای کرمانشاهی داور چهارم دیدار می توانید بپرسید که من چه چیزی به بخشی زاده گفتم که اخراج شدم، هیچ حرفی نزدم و فقط به زمان های تلف شده اعلام شده در نیمه دوم اعتراض کردم ، به نظر شما انجام شش تعویض در یک بازی و حضور برانکارد به داخل زمین ۳ دقیقه وقت تلف شده دارد؟

وی در خصوص گلی که تیم نفت در نیمه اول به ثمر رساند و داور آفساید گرفت نیز گفت : در بین دو نیمه صحنه را دوباره در رختکن دیدیم اما آفسادی در کار نبود و امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم.

ابراهیم زاده گفت: در فصل گذشته که سرمربی ذوب آهن بودم بازی ما مقابل مس کرمان به دلیل عملکرد داور بازی که سعید بخشی زاده بود دوباره تکرار شد ، در آن بازی ما زیاد اعتراض کردیم و امیدوارم اخراج من و گل سالمی که ما در بازی امروز به ثمر رساندیم و داورنگرفت به اتفاقات سال گذشته مربوط نباشد!

دو تیم نفت تهران و گهر دورود در هفته دهم لیگ برتر به تساوی بدون گل رضایت دادند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.