ابرتلویزیونی از مادون قرمز رونمایی شد

مهر- بزرگترین صفحه نمایش لمسی دنیا که برپایه تکنولوژی مادون قرمز ساخته شده است، در ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال رونمایی شد.

بزرگترین صفحه نمایش لمسی – مولتی تاچ- دنیا در در ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در بخش فناوری و هنرهای دیجیتال پرده برداری شد.

فناوری صفحه نمایش های لمسی، فناوری است که برپایه تکنولوژی مادون قرمز ساخته شده و از آنجایی که این تکنولوژی به علت گرانی بیش از اندازه نسبت به سایرین بسیار کمیاب تر است و اصولا نشان آن را تنها در اجزای لمسی همانند کلیدهای لمسی می توان پیدا کرد، تقریبا نمونه ای وجود ندارد که این فناوری را در ساخت صفحه نمایش بکار گیرند. براین اساس برای نخستین بار از این فناوری در ساخت صفحه نمایشی بزرگ استفاده شده است.

امیر میرشانی – مدیر بخش فناوری و هنرهای دیجیتال ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در این باره گفت: بزرگترین صفحه نمایش لمسی غول آسا در دنیا که محصول مشترک دو کشور آلمان و آمریکا است، برای نخستین بار در ایران رونمایی شده که این محصول کامل ترین و به روزترین نوع این سخت افزار محسوب می‌شود و می تواند تا ۳۲ نقطه لمسی را همزمان تشخیص دهد.

وی گفت: این ابرتلویزیون لمسی یا به عبارتی دیوار هوشمند دارای ۵٫۵ متر طول در یک و نیم متر ارتفاع است که از گرافیک بالای Nvidia و فناوری AMD بهره می برد.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.