ابلاغیه “اقتصاد مقاومتی” کتابچه آغاز عملیاتی کردن مولفه‌های انقلابی در عرصه اقتصادی

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ابلاغیه “مقام معظم رهبری” کتابچه آغاز عملیاتی کردن مولفه‌های انقلابی در عرصه اقتصادی است، گفت: برای رسیدن به سکانداری اقتصاد از جنس اسلامی در حوزه‌های توزیع، تولید، مصرف باید بتوانیم به صورت عادلانه و با مدیریت صحیح رفتار کنیم.

“عشرت شایق” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ابلاغیه “مقام معظم رهبری” پیرامون سیاست‌های کلی «اقتصاد مقاومتی» اظهار داشت: ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی “معظ‌م‌له” یعنی یک امر و دستور از بعد قانونی که در آغاز ابلاغیه به اصل ۱۱۰ قانون اساسی هم اشاره شده، لذا مسئولان باید توجهات لازم نسبت به اجرای ۲۴ بند آن داشته باشند.  
 
وی افزود: انقلاب اسلامی از یک ساختار اعتقادی و ارزشی برخوردار بوده که به دلیل فرافکنی‌ها و توطئه‌پردازی دشمنان ایران و به هدردادن سرمایه‌های داخلی از سوی آنها از ابتدای انقلاب تاکنون شاید به معنای واقعی نتوانسته‌ایم مسیر صحیحی را در تحقق اهداف اسلامی_ انقلابی در مقوله اقتصادی ایفا کنیم.  
 
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به شرایط مساعد کنونی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: برخورداری از نظامی مقتدر، منسجم، متحد می‌تواند ما را برای رسیدن به اهداف اصلی در تحقق اقتصاد مقاومتی یاری رساند و به نوعی با این نظام اسلامی بتوانیم به هجوم عملیاتی دشمنان که در جنگ تحمیلی اقتصادی بر ما وارد شده، غلبه کنیم.  
 
شایق تصریح کرد: هدف به راه انداختن جنگ تحمیلی اقتصادی از سوی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، عقب مانده کردن کشورمان در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد است و ما باید با توجه به پیشرفته‌های علمی خود، از تحریم‌ها عبور کنیم.  
 
این فعال سیاسی با بیان اینکه ابلاغیه “مقام معظم رهبری” کتابچه آغاز عملیاتی کردن مولفه‌های انقلابی در عرصه اقتصادی است، گفت: برای رسیدن به سکانداری اقتصاد از جنس اسلامی در حوزه‌های توزیع، تولید، مصرف باید بتوانیم به صورت عادلانه و با مدیریت صحیح رفتار کنیم.  
 
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به وظایف قوای سه‌گانه برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: برخورد با مرتکبین فساد اقتصادی، تصویب قوانین مدون و فرهنگسازی جهاد اقتصادی و بازنگری در حوزه سیاست اقتصادی و اصلاح مصرف زدگی از جمله وظایف مسئولان کشوری در قوای مقننه، قضائی و مجریه است.  
 
شایق تصریح کرد: در تکمیل زنجیره فعالیت‌های اقتصادی باید دست به اقدامات جهادی زد تا در جنگ تحمیلی اقتصادی علیه ایران بتوانیم بدور از هرگونه شعار و به معنای واقعی به پیروزی بزرگی دست یابیم.  
 
این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: روحیه بانشاط و عدالت‌بنیان با تکیه بر توانمندی‌های داخلی می‌تواند ما را برای پیروزی و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور یاری رساند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.