ابلاغ دستورالعمل عیدانه زندان ها

۲۶م اسفند ،

همچنین غبار روبی از نمازخانه های اندرزگاه ها و محل استراحت مددجویان هم قبل از سال نو انجام شده است.

ممتازنیوز: مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانهای کشور از ابلاغ دستورالعمل برگزاری مراسم عیدانه در زندانهای کشور خبر داد.

حجت الاسلام سید علی تهامی در گفتگو با مهر از ابلاغ رسمی دستورالعمل انجام برنامه های وی‍ژه نوروز در زندانهای کشور خبر داد و گفت: این دستورالعمل هر سال نزدیک نوروز ابلاغ می گردد و نحوه اجرای برنامه های نوروزی را برای مدیران زندانها تشریح می کند.

وی افزود: در سال جاری انجام برنامه های هنری و فرهنگی، برگزاری مسابقات، پخش فیلم سینمایی و جنگ های شادی، حضور گروههای هنری از خارج زندان و گروههای هنری خود مددجویان در سین برنامه های نوروزی گنجانده شده است. همچنین غبار روبی از نمازخانه های اندرزگاهها و محل استراحت مددجویان هم قبل از سال نو انجام شده است.

مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانهای کشور با بیان اینکه ۲۹ فعالیت در این دستورالعمل برای ایام نوروز گنجانده شده است گفت: جمع خوانی قرآن قبل از تحویل سال نو، دعای تحویل سال نو، اجرای برنامه تواشیح، شبی با قصص قرآن، مسابقات کتابخانی، نقاشی برای کودکان در اتاق ملاقات، اجرای عفو رهبری با حکم رهبر انقلاب و اعطای مرخصی عیدانه بخشی از این برنامه ها است.

تهامی اظهار داشت: ۷۰۰ روحانی در زندانهای کشور مجری اجرای برنامه های معنوی و فرهنگی می باشند. ضمن اینکه در ایام مسابقات ورزشی میان زندانها نیز برگزار می گردد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.